تلفن همراه

فناوری

August 30, 2020
12:00 یکشنبه، 9ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115698

انتشار تصویر منتسب به موتورولا ریزر 5G؛ نقل مکان حسگر اثر انگشت به پنل پشت

تصویر جدیدی از موتورولا ریزر 5G فاش شده که قسمت‌های مختلف این موبایل تاشو از جمله نحوه چینش دکمه‌ها و همچنین محل جدید قرارگیری حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد.
 
«ایوان بلس» (Evan Blass) از افشاگران دنیای تکنولوژی تصویری از ریزر 5G در توییتر منتشر کرده که قسمت جلو و پشت موبایل تاشو جدید موتورولا را با توضیحات مربوط به هر قسمت نشان می‌دهد.
 
 
با نگاه به تصویر به نظر می‌رسد نمایشگر ریزر 5G تفاوت چندانی با صفحه نمایش ریزر ۲۰۱۹ نکرده و بریدگی و خمیدگی لبه بالا و پایین در آن حفظ شده است. با توجه به توضیحاتی که در تصویر نوشته شده، درون بریدگی اسپیکر و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ناچ مدل جدید نسبت به مدل سال قبل کمی کوچکتر شده و زیر آن نوتیفیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند.
 
یکی از تغییرات موتورولا ریزر 5G نسبت به مدل سال قبل این است که دکمه پاور حالا به لبه سمت چپ گوشی نقل مکان کرده است. دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا همانند مدل قبلی و مثل تقریباً تمام گوشی‌ها در لبه سمت راست قرار گرفته‌اند.
 
در پنل پشتی به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین نمایشگر ثانویه یا Quick View اشاره شده است. در مجموع به غیر از چینش افقی دوربین و فلش LED، پنل پشتی ریزر 5G نسبت به مدل سال گذشته تفاوت چشمگیری نکرده است.
 
یکی از بزرگ ترین تغییرات ریزر 5G در مقایسه با ریزر ۲۰۱۹ به محل قرارگیری سنسور اثر انگشت مربوط می‌شود. در مدل سال قبل حسگر اثر انگشت در قسمت پایینی پنل جلو یا همان چانه تعبیه شده بود، اما در مدل جدید به پنل پشت و درون لوگوی M نقل مکان کرده است.
 
بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، ریزر 5G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵، ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۲۸۴۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. موتورولا احتمالا روز ۱۹ شهریور از این گوشی رونمایی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.