تلفن همراه

گجت

September 1, 2020
16:35 سه شنبه، 11ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115774

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با عمر باتری بالا عرضه شد

 
 
شرکت هواوی که به ساخت گجت‌های پوشیدنی با عمر باتری بالا معروف است، به تازگی و در آستانه آغاز به کار نمایشگاه IFA از مدل جدید ساعت هوشمند خود یعنی هواوی Watch Fit رونمایی کرده است. این ساعت که صفحه نمایش مستطیل شکل نسبتا بزرگ، عمر باتری طولانی و قابلیت‌های بسیاری را پیش روی کاربر می‌گذارد حدود ۱۱۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.
 
 ساعت هوشمند جدید هواوی، به ۶ تصویر پیش‌فرض برای نمایشگر همیشه روشن مجهز است که از طریق استور ساعت، قابلیت دانلود و نصب واچ‌فیس‌های بیشتر نیز وجود دارد. این ساعت ۹۶ حرکت ورزشی مختلف به کاربر پیشنهاد می‌دهد که این تعداد شامل ۱۱ حرکت ورزشی حرفه‌ای از جمله دویدن، شناکردن و دوچرخه‌سواری است. برای استفاده بهتر و دقیق‌تر از این ساعت می‌توانید از اپلیکیشن Huawei Health نیز روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید.
 
هواوی واچ فیت به صفحه‌نمایش ۱/۶۴ اینچی از نوع AMOLED مجهز است. جنس بدنه از فیبر پلیمری بادوام ساخته شده و روی سمت راست بدنه ساعت یک دکمه کنترلی در نظر گرفته شده است. تراکم پیکسلی نمایشگر این ساعت ۳۲۶ppi بوده و نسبت تصویر به بدنه آن ۷۰ درصد است. نمایشگر این ساعت به‌وسیله یک شیشه ۲.۵D محافظت می‌شود. ساعت جدید هواوی به ۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و از جمله قابلیت‌های نرم‌افزاری آن می‌توان به امکان پاسخ تماس، شاتر دوربین، نمایش پیام‌ها، هشدار، تایمر، آب‌وهوا و اعلان‌های اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی و تقویم اشاره کرد.
 
هواوی Watch Fit در سه رنگ مشکی گرافیتی، صورتی ساکورا و سبز نعنایی ارائه می‌شود که با بندی نارنجی رنگ قابل سفارش است. از سیستم‌عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی هواوی یعنی Lite OS در این ساعت نیز استفاده شده و علی‌رغم عدم اشاره مستقیم هواوی، می‌توان مطمئن بود که چیپ‌ست Kirin A1 در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. قابلیت شخصی‌سازی ظاهر ساعت، دسترسی به ویدیوهای تمرین، مودهای تمرینی مختلف، قابلیت تشخیص هوشمند فعالیت جاری شما، سنسور GPS داخلی، سنسور تشخیص میزان اکسیژن، سنسور بررسی ۲۴ ساعته عملکرد قلب تنها تعدادی از قابلیت‌های این ساعت هستند. علاوه بر این، قابلیت بررسی وضعیت خواب، وضعیت قائدگی بانوان، تمرینات مخصوص رفع استرس، قابلیت نمایش همه اعلان‌ها از گوشی و کنترل موسیقی نیز از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این دستگاه در کارکرد معمولی تا ۱۰ روز و در عملکرد سنگین تا ۷ روز شارژ خواهد داشت. البته استفاده مداوم از GPS پس از ۱۲ ساعت باتری ساعت را خالی می‌کند که استفاده از آن فقط برای ماجراجویی‌های کوتاه توصیه می‌شود.
 
ساعت هواوی به گواهی مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری مجهز است و با دستگاه‌های اندروید نسخه ۵ به بالا و دستگاه‌های iOS نسخه ۹ به بالا سازگاری دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.