تجارت الکترونیک

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 3, 2020
12:47 پنجشنبه، 13ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115845

اینتل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

 
 
شرکت اینتل به تازگی از نسل یازدهم پردازنده‌های خود پرده برداشت و همراه با عرضه این تراشه‌ها، لوگوی مینیمالیست جدید را نیز برای برند خود استفاده کرد.
 
این سومین لوگویی است که اینتل در تاریخ خود از آن رونمایی کرد و در روی محصولات خود بهره برد. لوگوی جدید، جای لوگوی قبلی این شرکت را گرفت که در آن یک دایره، کلمات intel را احاطه می‌کرد و از سال 2006 مورد استفاده قرار می‌گرفت.
 
حال اینتل، از این برند که با ظاهری جدید و طراحی مینیمالیست ارائه شده، برای تمامی‌محصولات خود از سرورهای Xeon گرفته تا تراشه‌های مموری Optane بهره خواهد برد. با این حال، علی‌رغم تمامی‌تفاوت‌ها در لوگوی جدید، شباهت‌هایی را نیز می‌توان در این میان مشاهده کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از نقطه مربعی‌ بالای حرف انگلیسی «i» اشاره کرد.
 
با این حساب، تراشه‌های مجهز به این لوگوی جدید روانه بازار خواهند شد و خریداران لپتاپ‌ها یا دیگر محصولات سخت‌افزاری جدید که به محصولات این شرکت مجهز باشند، این لوگوی جدید را روی دستگاه خود مشاهده خواهند کرد.
 
سمت چپ، اولین لوگوی اینتل که در سال 1968 معرفی شد- سمت راست، لوگوی اینتل که در سال 2006 معرفی شد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.