تلفن همراه

گوشی

September 5, 2020
11:30 شنبه، 15ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115881

ریلمی به فکر قبضه بازار کالاهای لاکچری است

برند چینی ریلمی (Realme) در مراسم ایفای ۲۰۲۰ روی دیگری از محصولات خود را به نمایش گذاشت اگر این برند چینی تا کنون به کالاهای ارزان‌ قیمتش معروف شده بود و در حال قبضه کردن بازار این نوع محصولات بود اما در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ نشان داد که دیگر یک برند ارزان قیمت نخواهد بود.
 
 این برند چینی در این دور از نمایشگاه نه تنها تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی با کیفیت خود را معرفی کرد بلکه خبر از ارائه سایر محصولاتش از قبیل هدفون بی‌سیم و ایرفون‌های بی‌سیم طی ماه‌های آینده داد. از سویی در این مراسم به طور رسمی خبر سری جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت با نام ریلمی نارزو ۲۰ نیز تایید شد.
 
تلویزیون هوشمند
 
 
 
ریلمی در این نمایشگه اعلام کرد که تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی‌اش در راه ا‌ست. شرکت ریلمی در مراسم ایفا ۲۰۲۰ در برلین از تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی، محصولات با کیفیت صوتی از جمله هدفون‌های بی‌سیم و ایرفون‌های بی‌سیم تازه‌ای که مجهز به سیستم حذف صدای اضافی خبر داد.
 
لیست جدید محصولات این شرکت قرار است طی ماه‌های آینده در بازارهای اصلی این شرکت از جمله هند عرضه شوند. ریلمی با عرضه این محصولات به حوزه‌های تازه‌ای از جمله اینترنت اشیا وارد می‌شود و به این ترتیب این شرکت از این پس در زمینه محصولات گران‌قیمت نیز فعال خواهد بود.
 
از جمله محصولات معرفی شده در مراسم ایفا ۲۰۲۰ می‌توان به تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی ریلمی، ریملی بادز اِیر پرو و ریلمی بادز بی‌سیم از سری P اشاره کرد. این شرکت پیش از این همه در این زمینه‌های تولیدی فعال بوده است اما حالا این محصولات نشان‌گر توسعه و پیشرفت ریلمی در این زمینه‌ها هستند.
 
تلویزیون تازه ریلمی وسعت رنگ بالایی به میزان ۱۰۸ درصد NTSC خواهد داشت. این تلویزیون ۵۵ اینچی احتمالا با یک نسخه اولترا اچ‌دی با پشتیبانی از HDR همراه خواهد بود. دیگر مشخصات این تلویزیون همانند سری تلویزیون‌های هوشمند فعلی این شرکت خواهد بود و به اندروید ۹ پای مجهز است.
 
همچنین این شرکت با ارائه ریلمی بادز اِیر پرو و ریلمی بادز بی سیم از سری P وارد رده محصولات صوتی گران‌قیمت خواهد شد. هردوی این ایرفون‌ها به فناوری حذف فعال صدای اضافی مجهز خواهند بود. در این مراسم جزئیاتی از قیمت و زمان دقیق عرضه این محصولات ارائه نشد اما احتمالا در طی چند ماه آینده این محصولات در بازار‌های اصلی این شرکت عرضه خواهند شد و براساس سابقه این شرکت می‌توان انتظار قیمتی رقابتی را نیز از این محصولات داشت.
 
نارزو ۲۰
 
 
در این مراسم به طور رسمی خبر سری جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت با نام ریلمی نارزو ۲۰ نیز تایید شد. این گوشی هوشمند که پیشتر در یک سپتامبر تصویری از آن در حساب توییتر نارزو منتشر شده بود اکنون به همراه ساعت هوشمند این شرکت با نام Watch S Pro در این مراسم به صورت رسمی تایید شد و طبق آنچه اعلام شد قرار است طی چند ماه آینده به بازار عرضه شود.
 
سری جدید گوشی‌های نارزو شامل یک نسخه معمولی به نام نارزو ۲۰ و یک نسخه پیشرفته یا همان نارزو ۲۰ پرو خواهد بود و همچنین طبق اعلام سخنگوی این شرکت ساعت هوشمند این شرکت Realme Watch S Pro نیز به صفحه نمایش AMOLED مجهز خواهد شد اما در این مراسم اطلاعات بیشتری در مورد خصوصیات و جزئیات این محصولات اعلام نگردید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.