تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 7, 2020
16:30 دوشنبه، 17ام شهریورماه 1399
کد خبر: 115986

جشن یک سالگی سامسونگ و سازمان ملل

WhatsApp Image 2020-09-07 at 16.19.34.jpeg
 
 
چندی پیش اولین سالگرد آغاز همکاری مهمی میان سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) بود. در جریان این همکاری دو طرف توانستند گوشی هوشمند گلکسی ساموسنگ را به پلتفرمی قدرتمند برای همه مصرف‌کنندگان تبدیل کنند و با جمع کردن قدم‌های کوچک آنها را به تغییراتی باورنکردنی در راه رسیدن به «اهداف توسعه پایدار» تا سال 2030 تبدیل کند که البته به نام «اهداف جهانی» هم شناخته می‌شود. 
اپلیکیشن Samsung Global Goals که روی بیش از 45 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان نصب شده است روش‌هایی ساده در اختیار جامعه عظیم کاربران ما قرار می دهد تا درباره «اهداف جهانی» آموزش دیده و این آگاهی را به دوستان و خانواده خود منتقل کرده و به تامین سرمایه برای فعالیت‌های جهانی UNDP در راستای سیاست‌های توسعه پایدار و ایجاد نهادهایی شفاف در بیش از 170 کشور جهان، کمک کنند. 
 
کمک ما به اهداف جهانی
فعالیت‌ها روی اپلیکیشن Global Goals نشان می‌دهد که جامعه گلکسی بیشترین علاقه را به هدف شماره 2 یعنی «حذف گرسنگی» دارند و بعد از آن هم هدف‌های شماره 1، «فقرزدایی» و هدف شماره 6 «آب تمیز و بهداشت» بیشترین حمایت را داشته‌اند. کاربران گلکسی بصورت دوره‌ای با محتوای آموزشی این اهداف خاص تعامل دارند تا چالش‌های جهانی ما را بهتر درک کرده و روش‌های جدیدی برای حمایت از این اهداف در زندگی خودشان پیدا کنند. در دوران اوج همه‌گیری کووید19، کاربران گلکسی علاقه فزاینده‌ای به هدف شماره 3: بهداشت و رفاه مناسب، پیدا کردند که آن را در مقام سومین هدف با بیشترین تعامل در ماه‌های آوریل و مارچ قرار داد. 
در سال گذشته کاربران گلکسی در سراسر آمریکا، کره‌جنوبی، برزیل، هند، آلمان، روسیه، بریتانیا و دیگر کشورها، اپلیکیشن Global Goals را فعال کرده‌اند تا در رسیدن به دستاوردهای بزرگ برنامه توسعه سازمان ملل در 6 «راهکار تعیین کننده» سهیم باشند: کاهش فقر، تقویت دولت‌مداری موثر، فراگیر و پاسخگو، توسعه پیشگیری ملی و ایجاد ظرفیت احیا و انعطاف پذیری جوامع، توسعه راهکارهای طبیعت محور برای حفظ پایداری سیاره‌مان و از بین بردن خلاهای انرژی و تقویت برابری جنسیتی.
برنامه توسعه سازمان ملل با کمک سامسونگ و اپلیکیشن Global Goals از طریق بهبود شرایط و مهارت‌های جوانان دچار معلولیت‌های ذهنی در بولیوی، توسعه فرصت‌های تحصیلی زنان افغانستان و همچنین ارائه آموزش و تامین سرمایه استارت‌آپی برای کارآفرینانان با تمرکز حول آموزش در لیبی، توانسته است فرصت‌های یادگیری را برای افرادی در سراسر جهان فراهم کند. سرمایه جمع‌آوری شده از طریق اپلیکیشن Global Goals سامسونگ به برنامه توسعه سازمان ملل امکان داده است تا بیش از 14 میلیون دلار برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و تقویت رهبری زنان در مدیریت منابع طبیعی در 97 کشور جهان هزینه شود. 
 
بسیج جامعه گلکسی
در حالی‌که برای رسیدن به اهداف جهانی تنها  10سال فرصت باقی است، سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل اپلیکشن Global Goals را در آگوست 2019 ساختند تا ابزاری سودمند برای بسیج کردن جامعه گلکسی در راستای رسیدن به درکی عمیق‌تر از این اهداف و همکاری برای رسیدن به یک نفع جمعی فراهم شود. 
کاربران گلکسی با مطالعه محتوای آموزشی و راهنمای کامل این برنامه برای تک تک 17 هدف جهانی، با چالش‌ها و ارتباطات این اهداف با یکدیگر کاملا آشنا می‌شوند. به این ترتیب می توانند با ارائه راهکارهایی ساده اما سریع، این دانش را به اقدام تبدیل کنند. کاربران می‌توانند مستقیما به برنامه توسعه سازمان ملل کمک کنند، با تماشای تبلیغاتی کوتاه برای این سازمان درآمدزایی کرده و با استفاده از تصاویر پس زمینه ویژه‌ این برنامه در زمان شارژ شدن گوشی خودشان هم درآمد سازمان از تبلیغات را افزایش دهند. سامسونگ برای کمک به حداکثر کردن تاثیرات همین اقدامات کوچک، برابر درآمد حاصل از همین تبلیغات درون برنامه‌ای به سازمان کمک می‌کند. 
اپلیکیشن Global Goals سامسونگ به سازمان بهداشت جهانی و برنامه توسعه سازمان ملل در زمینه تلاش‌های کمک‌رسانی حین بحران و مبارزه بلندمدت با کووید19 کمک کرده است. سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل با همکاری همدیگر توانستند محتوای لازم را برای اطلاع‌رسانی دقیق به کاربران گلکسی درباره این ویروس و مبارزه با رشد سوءاطلاعات، تولید کنند. جامعه گلکسی همچنین از این اپلیکیشن برای افزایش دارایی «صندوق واکنش یکپارچه به کووید19» سازمان بهداشت و جهانی و تلاش‌های دائمی برنامه توسعه سازمان ملل برای کمک به افراد تاثیر گرفته از این همه‌گیری، استفاده کرده‌اند. 
 
تعهدی ادامه‌دار
سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل در اولین سال استفاده از اپلیکیشن Global Goals توانستند به افرادی در سراسر جهان امکان بدهند تا وقت‌شان را در خانه در حین حرکت، در راستای کمک به یک هدف اجتماعی صرف کنند. ما انگیزه اقدام برای کمک به کارهای مهم برنامه توسعه سازمان ملل را فراهم کرده و اهداف جهانی را به بخشی از سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ها در سراسر جهان تبدیل کردیم. 
سامسونگ در نگاه خود به آینده همچنان به توسعه همکاری با برنامه توسعه سازمان ملل اندیشیده و به دنبال راه‌هایی جدید برای ایجاد انگیزه در حوزه آموزش جامعه گلکسی، اشتراک‌گذاری و اقدام در کنار یکدیگر برای رسیدن به اهداف جهانی تا سال 2030 است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.