اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

September 11, 2020
12:56 جمعه، 21ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116093

تغییرات جدید اینستاگرام در راه است

 
 
اینستاگرام در حال بررسی انجام تغییراتی در صفحه خانگی خود و افزودن تبهای اختصاصی برای خرید و برنامه Reels است.
 
آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر اعلام کرد این شرکت آزمایش چیدمان جدید صفحه هوم این اپلیکیشن را آغاز کرده است. هر سه گزینه برای منوی افقی شامل افزوده شدن دو تب جدید خواهد بود که یا جایگزین آیکونهای فعلی می شوند یا به نوار صفحه اضافه خواهند شد.
 
دو تب جدید قابلیتهایی هستند که اینستاگرام برای آنها زمان زیادی صرف کرده است. تغییرات فورمت اینستاگرام به برنامه Reels که ماه اوت در سطح جهانی منتشر شد، موقعیت محوری در این پلتفرم می بخشد. قابلیتهای Reels به اینستاگرام اجازه می دهد با مدل ویدیوی کوتاه اپلیکیشن تیک تاک رقابت کرده و به کاربران امکان می دهد با استفاده از برنامه Reels کلیپهای ویدیویی کوتاه و همراه با آهنگ متن را بسازند. بررسی اخیر شرکت محتوایی ویستل نشان داده که ۸۷ درصد از کاربران تیک تاک اظهار کرده اند که Reels در واقع قابلیتهای مشابه تیک تاک را دارد.
 
در این بین تب خرید در صفحه اینستاگرام به برندها و شرکتها اجازه می دهد محصولاتشان را در پروفایلشان به فروش برسانند و کاربران از این اپلیکیشن خرید کنند. اگرچه قابلیت خرید از سال ۲۰۱۸ وجود داشته است اما اینستاگرام محدودیتها در زمینه این قابلیت را در ژوییه تسهیل کرد تا به هر کاربر که کسب و کاری دارد اجازه دهد از پروفایل خود برای فروش محصول و خدماتش بهره ببرد.
 
افزودن شده قابلیت خرید در صفحه اصلی اینستاگرام به این اپلیکیشن کمک می کند کسب و کارهای خرد بیشتری را جذب کرده و روی صنعت اینفلوئنسرها در این پلتفرم که به فروش کالا، آثار هنری و سایر محصولات می پردازند، سرمایه گذاری کند.
 
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، توجه اینستاگرام روی Reels در شرایطی روی می دهد که تیک تاک در آمریکا با خطر ممنوعیت روبروست.
 
یک سخنگوی اینستاگرام به بیزنس اینسایدر گفت که این پلتفرم تغییرات مذکور را در هفته های آینده در سطح جهانی برای شمار محدودی از کاربران به صورت آزمایشی عرضه خواهد کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.