اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 13, 2020
11:21 یکشنبه، 23ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116145

پهنای‌باند اختصاصی مبین‌نت برای مدارس

مبین‌نت، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در بازار اینترنت کشور اعلام کرده که در راستانی توسعه آموزش مجازی، به مدارس پهنای‌باند اختصاصی با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی مبین نت،‌شیوع ویروس کرونا و در نتیجه آن برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین و غیرحضوری در سال تحصیلی جدید، مدارس و خانواده‌های دانش‌آموزان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد. در همین راستا شرکت ارتباطات مبین‌نت به منظور تسهیل فرایند برگزاری کلاس‌های درسی به صورت آنلاین، اینترنت با پهنای‌باند اختصاصی را در اختیار مدارس قرار می‌دهد. این سرویس با تخفیف ویژه برای مدارس سراسر کشور ارائه می‌شود.
 
سرویس اینترنت ویژه مدارس بدون محدودیت در حجم ارائه شده و نصب و راه‌اندازی آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. پهنای‌باند اختصاصی این سرویس، ارتباطی بدون قطعی و با بالاترین کیفیت را در اختیار مدارس قرار می‌دهد. پشتیبانی سرویس اینترنت ویژه مدارس به صورت ویژه، ۲۴ ساعته و در تمام ایام هفته انجام خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.