تلفن همراه

گوشی

September 13, 2020
15:08 یکشنبه، 23ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116165

هواوی حق امتیاز موبایل با ۵ دوربین پشتی ثبت کرد

هواوی حق امتیاز اختراع موبایلی ثبت کرده که دوربین سلفی آن زیر نمایشگر قرار دارد و پشت آن نیز ۵ دوربین دیده می شود.
 
 به نقل از گیزموچاینا، شرکت هواوی در این اواخر حق امتیاز اختراع یک موبایل جدید با ۵ دوربین پشتی را ثبت کرده است.
 
پشت این دستگاه ماژول دوربینی با ۵ لنز نصب شده و همچنین دوربین سلفی آن نیز زیر نمایشگر قرار دارد.
 
وب سایت «لتس گو دیجیتال» حق امتیاز طراحی این موبایل را در فایل های سازمان ملی مالکیت معنوی چین رصد کرده است. در اسناد موجود جزئیات ۳ نسخه از موبایل توضیح داده شده است. در نسخه های متفاوت این موبایل مکان ماژول پشتی دوربین متغیر است. در یکی از آنها ماژول پشتی دوربین ها در وسط و در دو نسخه دیگر در سمت چپ و راست قرار گرفته اند.
 
 
ماژول دوربین در این دستگاه نیز جالب و به شکل یک ۶ ضلعی است. در ماژول مذکور علاوه بر حسگر دوربین یک فلاش ال ای دی نیز دیده می شود.
 
در سمت چپ دستگاه هیچ جزئیاتی دیده نمی شود اما در طرف دیگر دکمه های تنظیم صوت و روشن و خاموش قرار دارند. در قسمت پایین این موبایل نیز پورت شارژ یو اس بی سی، یک بلندگو، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و میکروفون دیده می شود.
 
هنوز مشخص نیست هواوی واقعا چنین دستگاهی را می سازد  یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.