اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 15, 2020
22:40 سه شنبه، 25ام شهریورماه 1399
کد خبر: 116249

استفاده از تمام سرویس‌های اپل در قالب پکیج Apple One ممکن شد

 
اپل از باندل جدیدی به نام Apple One رونمایی کرد که سرویس‌هایی همچون اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و اپل News Plus و iCould را ارائه می‌کند.
 
اپل سه نوع باندل را معرفی کرده است که شامل فردی، خانواده و Premier می‌شوند. پلن فردی سرویس‌های اپل موزیک، TV Plus، آرکید و iCloud (۵۰ گیگابایت) را با قیمت ماهانه ۱۴.۹۵ دلار ارائه می‌کند. پلن خانوده شامل سرویس‌های یاد شده است، با این تفاوت که فضای ذخیره سازی iCloud به ۲۰۰ گیگابایت افزایش یافته و ماهانه ۱۹.۹۵ دلار تمام می‌شود.
 
 
پلن Premier نیز سرویس‌های اپل موزیک، اپل TV پلاس، اپل آرکید و ۲ ترابایت فضای iCloud و همچنین سرویس جدید Fitness Plus را با قیمت ماهانه ۲۹.۹۵ دلار ارائه می‌کند. مشتریان با خرید پلن‌ها باید ماهانه بسته به سرویس‌هایی که درون آنهاست پول پرداخت کنند. امکان لغو سرویس‌ها وجود دارد. Fitness Plus سرویس جدیدی است که شامل ورزش‌هایی مثل یوگا، دوچرخه سواری، تمرینات استقامتی و غیره شده و اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
لازم به ذکر است سرویس Apple One چندان برای کاربران ایرانی کاربردی نیست و همچنان نسبت به گذشته قیمت بالایی را از کاربر درخواست می‌کند. این سرویس از پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.