تلفن همراه

گوشی

September 27, 2020
11:32 یکشنبه، 6ام مهرماه 1399
کد خبر: 116604

اپل احتمالا آیفون ۱۲ مینی را معرفی می‌کند

 
 
 
آیفون ۱۲ اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) معرفی شود، اما این احتمال که به همراه خانواده آیفون، یک عضو جدید تحت عنوان «مینی» هم حضور داشته باشد، به تازگی قوت گرفته است. اخیرا تصویری هم از لیبل‌های روی جعبه آیفون‌های بعدی منتشر شده که همین فرضیه را تقویت می‌کند.
 
تاکنون هیچ‌کدام از تصاویر فاش شده آیفون ۱۲ مینی توسط منابع معتبری منتشر نشده و هنوز نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد؛ اما این شایعه با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. هفته گذشته نیز خبری منتشر کردیم که مبنی بر احتمال بر معرفی این گوشی بود.
 
 
چیزی که این شایعه را قابل قبول‌تر می‌کند این است که اپل از قبل محصولاتی با پسوند «مینی» مانند آیپد مینی و مک مینی داشته است؛ بنابراین اولین بار نیست که این شرکت از نام مینی استفاده می‌کند. همچنین این نام‌گذاری کمک می‌کند که کاربران چهار مدل آیفون ۱۲ که ممکن است ماه معرفی شوند از یکدیگر تشخیص دهند.
 
براساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، علاوه بر نسخه ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ (مینی)، انتظار می‌رود که دو مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو نیز داشته باشیم. اگر شایعه نسخه مینی درست باشد، نسخه مکس فقط آیفون ۱۲ نامیده می‌شود.
 
یکی از تفاوت‌های دو مدل ۶.۱ اینچی، دوربین‌های آن‌ها است و نسخه پرو دوربین‌های بهتر و سنسور لیدار (LiDAR) برای بهبود تشخیص عمق و واقعیت افزوده (مانند آیپد پرو) خواهد داشت. همچنین ممکن است صفحه‌نمایش بهتری نیز در این نسخه به کار گرفته شود.
 
برترین آیفون ۱۲ نسخه ۶.۷ اینچی پرو مکس است که بزرگ‌ترین و قدرتمندترین نسخه بین این چهار مدل است. انتظار می‌رود که اپل از تراشه A14 Bionic مانند آیپد ایر روی این گوشی استفاده کند؛ بنابراین ممکن است عملکرد آن مشابه این تبلت باشد.
 
هنوز مشخص نیست که اپل این گوشی‌ها را چه زمانی معرفی می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) زمان خوبی برای این کار باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.