اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 28, 2020
11:32 دوشنبه، 7ام مهرماه 1399
کد خبر: 116644

کرونا فضای اداری گوگل را تغییر می هد

 
 
 
ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل در مصاحبه ای اعلام کرد این شرکت در اوج دورکار شدن کارمندان و تغییر شرایط کاری، مشغول اجرای تغییراتی در فضای اداری این شرکت است.
 
 به نقل از بیزینس اینسایدر، ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل اعلام کرد این شرکت در هفته جاری تغییراتی در فضای اداری خود ایجاد می  کند تا در آینده  بتواند بهتر از کارمندان پشتیبانی کند، آینده ای که به گفته او شامل مدل های هیبریدی کار است.
 
او طی یک مصابه ویدئویی با نشریه تایم۱۰۰ گفت: به نظر من آینده انعطاف پذیرتر خواهد بود. ما به ارتباط رو در ردو در کنار یکدیگر بودن و ایجاد یک اجتماع اعتقاد داریم. این امر در زمان حل مشکلات پیچیده اهمیت بسیاری زیادی دارد. بنابراین این روند تغییری نخواهد کرد. به نظر ما آینده کسب و کار، ۱۰۰ درصد دورکاری نیست.
 
 او همچنین اشاره کرد گوگل مشغول تغییر طراحی فضاهای اداری خود است تا  شرایط را برای روزهایی فراهم کند که کارمندان دوباره در محل کار جمع می شوند. البته درحال حاضر بیشتر کارمندان گوگل دورکار شده اند.
 
 گوگل یکی از نخستین شرکت های بزرگی بود که در سایه شیوع ویروس کرونا در جهان اعلام کرد کارمندانش تا جولای ۲۰۲۱ میلادی دورکار خواهند بود.
 
به نوشته وال استریت ژورنال یکی از دلایل این تصمیم به خاطر کارمندانی بود که فرزند داشتند .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.