تجارت الکترونیک

September 29, 2020
16:40 سه شنبه، 8ام مهرماه 1399
کد خبر: 116699

«آورکلاک» از سه پروژه رمزارزی خود رونمایی کرد

 
 
آورکلاک امروز (۸شهریور) از سه پروژه خود در حوزه امنیت رمز ارز به صورت رسمی رونمایی کرد.
 
بهزاد قاسمی، از بنیان‌گذاران تیم  پژوهشی آورکلاک (OverClock) در نشست آنلاین خبری که با عنوان اقتصاد ایران و رمزارزها برگزار شد، اعلام کرد که از امشب ساعت ۱۲ این تیم توکن خود با نام اوکو را عرضه عمومی (ICO) خواهد کرد.
 
طبق گفته او این توکن در بخش امنیت رمزارزها فعال خواهد بود . او تاکید کرد که این رمزارز اولین رمزارزی است که برای امنیت سایر رمزارزها عرضه خواهد شد. ابراساس اظهارات او با عرضه و معرفی این توکن در آینده امکان اجرای پروژه‌های امنیتی بیشتری در حوزه رمزارزها ایجاد خواهد شد. او اعلام کرد که پس از گذشت ۹۰ روز که از عرضه این توکن گذشت این تیم اقدام به معرفی نرم‌افزار سایبون به بازار خواهد کرد.
 
قاسمی گفت: «سایبون نرم‌افزار رایگانی خواهد بود که امنیت تراکنش‌های مالی از طریق رمزارزها را تامین خواهد کرد و مانع گم شدن رمزارزها خواهد شد.» او با تاکید بر اینکه این نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت ادامه داد: «با توجه به عرضه توکن اوکو امکان جمع‌آوری سرمایه برای عرضه رایگان سایبون فراهم خواهد شد.»
 
او یکی از خصوصیات بارز این نرم‌افزار را قابل نصب بودن آن روی اکثر دستگاه‌ها با سیستم‌های عامل مختلف عنوان کرد. قاسمی می‌گوید که پس از ۹۰ روز و پایان یافتن زمان عرضه توکن اوکو این نرم‌افزار از طریق سایتش قابل دانلود خواهد بود.
 
قاسمی در مورد تکمیل سبد محصولات این شرکت گفت:‌ «برای تکمیل سبد محصولات خود در نظر داریم طی ۹۰ روز آتی کیف پول نرم‌افزاری سرد خود معرفی کنیم؛ این کیف‌پول از امنیت بالایی برخوردار است و امنیت آن قابل رقابت با امنیت کیف‌پول‌های سخت‌افزاری است.»
 
او همچنین با اشاره به اینکه این تیم به صورت تخصصی روی امنیت تراکنش‌های بلاک‌چینی و رمزارزی فعالیت می‌کند اعلام کرد: «از همین رو به منظور ارتقای امنیت تراکنش‌ها اقدام به تعریف استاندارد جدیدی با عنوان BQ313 کرده‌ایم این استاندارد به زودی و در ۹۰ روز آتی درغالب یک بلاک در اختیار افراد قرار می‌گیرد و فعالان این بازار می‌توانند از آن استفاده کنند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.