اپلیکیشن

تلفن همراه

October 4, 2020
11:50 یکشنبه، 13ام مهرماه 1399
کد خبر: 116834

ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شروع شد

 
 
ثبت‌نام آثار در سیزدهمین دوره‌ جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رسمی از امروز (۱۳ مهرماه) آغاز می‌شود.
 
به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران، متقاضیان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه روز یکشنبه ۱۳ مهرماه با مراجعه به سایت جشنواره، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود را برای حضور در این رقابت ثبت‌نام کنند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پس از ثبت‌نام و شرکت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران توسط کمیته پذیرش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از تایید اولیه به صورت رسمی در جشنواره شرکت داده خواهند شد.
 
سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانند پس از ثبت‌نام و تایید کمیته پذیرش و با قرار دادن کد رای‌گیری مردمی در سایت خود در بخش رای‌گیری مردمی و انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فارسی از دیدگاه مردم، شرکت کنند.
داوری جشنواره وب و موبایل ایران نیز پس از پایان زمان ثبت‌نام در ۳۰ آبان ماه و از اول آذر ماه آغاز خواهد شد و تمام مدیران کسب‌وکار و همچنین توسعه‌دهندگان وب و موبایل ایران می‌توانند در داوری مرحله اول انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایران مشارکت کنند. داوری جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله در سه مرحله با مشارکت بیش از۳ هزار نفر از فعالان این صنعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
 
رضا الفت‌نسب، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در مورد تغییرات در داوری امسال گفت: « امسال سعی داریم در برخی از گروه‌های محتوایی از داوران تخصصی استفاده کنیم. این کار به منظور افزایش کیفی نامزدها صورت می‌گیرد. داورهای تخصصی اقدام به ارائه نظرات به گروه داوری اصلی جهت تصمیم نهایی برای انتخاب نامزدها خواهند کرد.»
 
شرکت‌کنندگان بعد از ثبت‌نام و ایجاد پروفایل در وب‌سایت جشنواره به آدرس www.iwmf.ir با ورود به داشبورد و وارد کردن اطلاعات اثر خود می‎توانند در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل شرکت کنند.
 
شرکت‌کنندگان باید در طی مسیر، گروه مناسب با سایت یا اپلیکیشن خود را انتخاب کنند. امسال گروه‎بندی جشنواره شاهد تغییراتی بوده است، برای مشاهده گروه‎بندی سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانید به سایت جشنواره و صفحه گروه‌بندی‌ها مراجعه کنید. شرکت کنندگان همچنین پس از ثبت اثر و تکمیل مراحل تایید مالکیت، با مراجعه به پنل خود در سایت، روی گزینه «شرکت در جشنواره» کلیک کرده تا اثر به صورت کامل در جشنواره شرکت داده شود.
 
اپلیکیشن‌های موبایل نیز برای ثبت نام در سیزدهمین دوره همچون دوره‌های گذشته، باید به پنل توسعه‌دهندگان کافه بازار برای اپلیکیشن‌های اندرویدی و سیب‌اپ برای اپلیکیشن‌های آی‌‌او‌آس مراجعه کنند. فرآیند ثبت‌نام برای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از طریق کافه بازار و سیب‌اپ به اطلاع توسعه‌دهندگان موبایل خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.