سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 4, 2020
16:56 یکشنبه، 13ام مهرماه 1399
کد خبر: 116852

آنر از طرح استفاده اشتراکی از لپ تاپ در چین رونمایی کرد

 
برند «آنر» که از زیرمجموعه‌های هواوی محسوب می‌شود، به مناسبت روز ملی جمهوری خلق چین از اولین طرح استفاده اشتراکی از لپ تاپ در این کشور رونمایی کرد.
 
مردم چین می‌توانند به مناسبت تعطیلات یک هفته‌ای روز ملی جمهوری خلق چین که که از اول تا هشتم اکتبر (۱۰ تا ۱۷ مهر) برگزار می‌شود، لپ تاپ‌های سری «مجیک بوک» آنر را قرض بگیرند. لپ تاپ‌ها از فروشگاه‌های آنر قابل دریافت بوده و امکان ارسال آن‌ها به آدرس کاربران ساکن پایتخت چین از طریق سرویس سفارش آنلاین غذا وجود دارد.
 
 
آنر احتمالاً قصد دارد از این فرصت برای تبلیغ محصولات سری مجیک بوک استفاده کند. این شرکت به تازگی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ از لپ تاپ مجیک بوک پرو ۱۶ با پردازنده رایزن رونمایی کرد. این طرح برای کارمندان شرکت‌ها که علاقه‌ای به حمل لپ تاپ ندارند مناسب اعلام شده است.
 
آنطور که در گزارش آمده کاربران می‌توانند با وصل کردن گوشی به لپ تاپ، فایل‌های ذخیره شده روی گوشی را بدون انتقال آن‌ها به لپ تاپ ویرایش کنند. به گفته آنر این کار مانع از کپی کردن اطلاعات شخصی به هارد دیسک لپ تاپ و سپس انتقال دوباره آن‌ها به گوشی پس از ویرایش می‌شود.
 
بسیاری از کاربران چینی برای استفاده از این طرح باید حضوراً به یکی از فروشگاه‌های آنر مراجعه کنند. البته کاربران پایتخت چین یعنی «پکن» می‌توانند لپ تاپ را درب منزل تحویل بگیرند. آنر برای ارسال لپ تاپ‌ها به آدرس کاربران با سرویس سفارش آنلاین غذای Meituan Dianping همکاری می‌کند.
 
تعطیلات ملی چین که طی آن تأسیس جمهوری خلق چین در تاریخ اول اکتبر ۱۹۴۹ جشن گرفته می‌شود، یکی از فصل‌های شلوغ از لحاظ سفرهای گردشگری در چین محسوب شده و سال گذشته میلادی ۷۸۲ میلیون سفر تفریحی داخلی طی یک هفته انجام شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.