تبلت

تلفن همراه

October 6, 2020
11:50 سه شنبه، 15ام مهرماه 1399
کد خبر: 116908

تبلت جدید سرفیس نئو سال آینده از راه می‌رسد

 
 
مایکروسافت مدل‌های اولیه سرفیس نئو و سرفیس دو با 2 نمایشگر را سال قبل عرضه کرد و مدل تازه سرفیس نئو را سال آینده میلادی به بازار می‌فرستد.
 
به نقل از اسلش گیر، قرار است مدل به روزشده سرفیس دو که دارای سیستم عامل اندروید است قبل از پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. اما عرضه سرفیس نئو تا سال آینده میلادی به تأخیر خواهد افتاد.
 
برای این تبلت سیستم عامل اختصاصی به نام ویندوز ایکس ۱۰ طراحی شده که استفاده از دو نمایشگر آن را تسهیل می‌کند. اندازه هرکدام از این دو نمایشگر ۹ اینچ است و ضخامت هر طرف به ۵.۶ میلی‌متر می‌رسد. مایکروسافت مدعی است ال سی دی‌های این نمایشگرها بسیار باریک هستند.
 
به گفته پانوس پنری مدیر واحد محصولات مایکروسافت قرار است قابلیت‌های سخت افزاری این مدل از سرفیس ارتقا یابد. احتمال می‌رود سرفیس نئوی جدید در بهار به بازار بیاید. در مدل اولیه سرفیس نئو از پردازنده نسل لیک فیلد اینتل استفاده شده بود و لولای قدرتمند آن با توانایی چرخش ۳۶۰ درجه مزیتی مهم برای این محصول محسوب می‌شود. قیمت مدل‌های جدید سرفیس نئو و سرفیس دو هنوز مشخص نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.