اپلیکیشن

تلفن همراه

October 11, 2020
11:46 یکشنبه، 20ام مهرماه 1399
کد خبر: 117038

آغاز فعالیت سرویس وانت سنگین اسنپ در شیراز و مشهد

 
 
اسنپ از فعال شدن سرویس وانت سنگین در شهرهای مشهد و شیراز خبر می‌دهد. پیش از این سرویس وانت سنگین تنها در تهران فعال شده بود و حالا کاربران می‌توانند در شهرهای مشهد و شیراز هم از این خدمت برای بارهای پر وزن و حجیم خود استفاده کنید.
 
سرویس وانت سنگین همانند وانت سبک در سوپر اپلیکیشن اسنپ در قسمت «وانت» قرار دارد. برای جابجایی بارهای سنگین تا سقف ۳۸۰۰ کیلوگرم (مطابق با سقف مندرج در کارت ماشین وانت نیسان) می‌توانید با مراجعه به سوپر اپلیکیشن اسنپ و انتخاب گزینه «وانت» و سپس «وانت سنگین» از آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید به طور همزمان چند درخواست وانت را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کنید.
 
اسنپ به عنوان هدیه، تخفیفی برای اولین استفاده از سرویس وانت سنگین در نظر گرفته است. کاربران شهر مشهد با وارد کردن عبارت mashhadhv و کاربران شهر شیراز با وارد کردن عبارت shirazhv در اولین درخواست وانت سنگین مبلغ ۳۰هزار تومان تخفیف دریافت می‌کنند. این کد تا تاریخ ۳ آبان معتبر است.
 
روابط عمومی اسنپ خبر داده به زودی سرویس وانت سنگین در دیگر شهرهای ایران در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین باید گفت در حال حاضر سرویس وانت سبک در شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز و قم فعال است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.