بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 14, 2020
16:17 چهارشنبه، 23ام مهرماه 1399
کد خبر: 117184

پلی‌استیشن 4 به‌روز شد

 
 
 
به‌روزرسانی ۸٫۰۰ پلی‌استیشن ۴ امروز در دسترس قرار گرفته و تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.
 
به‌روزرسانی جدید شامل تغییراتی در بخش پارتی، پیام دهی، آواتارها‌ی جدید و کنترل والدین برروی محتوا و کنسول و موارد بیشتر می‌شود.
 
در ادامه برخی از تغییراتی که این به‌روزرسانی ایجاد می‌کند را مستقیماََ به صورت نقل قول شده از بلاگ پلی‌استیشن می‌خوانید:
 
بهبود و به‌روزرسانی پارتی و پیام‌دهی
 
به دنبال دریافت این به‌روزرسانی بخش پارتی و پیام‌دهی بیش از گذشته به یکدیگر مرتبط با خواهند شد و شما تغییراتی را در رابط کاربری (UI) خواهید دید. هر دو اپلیکیشن از این به بعد گروه‌های مشابه‌ی بازی‌بازان در لیست را برای گفت و گوی صوتی استفاده می‌کند به جای این که هر اپلیکیشن گروه خاص خود را داشته باشد. بنابراین از این به بعد می‌توانید به گروهی پیام بفرستید که قبلاََ با آن‌ها تعامل داشته‌اید و این موضوع با پلی‌استیشن ۵ نیز حفظ می‌شود.
 
آواتارهای جدید
 
ما آواتارهای از قبل تعیین شده را گسترش داده‌ایم تا بازی‌بازان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب و شخصی‌سازی داشته باشند. آواتارهای جدید از بازی‌های محبوب مختلفی در نظر گرفته‌ شده‌اند که شامل Boodborne ،God of War ،Uncharted 4: A Thief’s End ،Ghost of Tsushima ،The Last of Us Remastered و The Last of Us Part II می‌شود.
 
بی‌صدا کردن آنی از طریق منیوی سریع (Quick Menu)
 
ما گزینه‌ای را اضافه کرده‌ایم که با انتخاب آن تمامی میکروفون‌های بازی‌بازان دیگر بی‌صدا می‌شود.
 
کنترل والدین ساده‌سازی شده و انعطاف‌پذیر
 
ما در بخش کنترل والدین دو بخش ‘ارتباط با سایر بازی‌بازان’ و ‘مشاهده‌ی محتوای ساخته شده توسط سایر بازی‌بازان’ را با یکدیگر ترکیب کرده‌ایم که در نهایت گزینه‌ای با نام ‘ارتباطات و محتوای تولیدی کاربران’ به وجود آمده است که هر دو بخش ارتباطات و محتویات تولیدی توسط سایر بازی‌بازان را پوشش می‌دهد. این رویکرد باعث ساده‌سازی تنظیمات والدین می‌شود و آن‌ها می‌توانند نظارت بیشتری داشته باشند.
 
به علاوه‌ی اضافه شدن این امکانات، حالا بچه‌ها می‌توانند به والدینشان برای هر بازی خاص درخواست مشاهده‌ی محتوا ارسال کنند. پس از درخواست توسط بچه‌ها، یک ایمیل برای والدین ارسال می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای یک بازی خاص دسترسی را آزاد کنند و بچه‌ها بتوانند در محتوای تولیدی نیز مشارکت و دسترسی مشاهده داشته باشند. به طور کلی این تنظیمات انعطاف بیشتری را برای والدین به ارمغان می‌آورد.
 
تایید دو مرحله‌ای پیشرفته‌تر و بهبود یافته
 
تایید دو مرحله‌ای برای ورود به حساب کاربری حالا از اپلیکیشن‌های احراز هویت ترد-پارتی نیز پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی در میان وب، موبایل‌ها و پلی‌استیشن ۴ رخ خواهد داد.
 
حذف ساخت یک رویداد و ساخت یک انجمن خصوصی
 
پس از به‌روزرسانی ۸٫۰۰ شما دیگر نمی‌توانید رویدادهای مختلف به وجود آورید و یا این که به رویدادهای حال حاضر سایر کاربران دسترسی داشته باشید.
 
ما همچنین اپلیکیشن ساخت انجمن‌های شخصی را از پلی‌استیشن ۴ حذف کرده‌ایم. اگر شما در حال حاضر یک انجمن خصوصی دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
 
به‌روزرسانی بازی از راه دور بر روی رایانه‌های شخصی و موبایل‌
 
از زمان انتشار به‌روزرسانی ۸٫۰۰ نام PS4 Remote Play برروی سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک به PS Remote Play تغییر می‌یابد و گزینه‌ی اتصال به پلی‌‎استیشن ۵ نیز اضافه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.