اپلیکیشن

تلفن همراه

October 19, 2020
12:10 دوشنبه، 28ام مهرماه 1399
کد خبر: 117283

تپسی سرویس هم‌خط را به عنوان جایگزینی مناسب برای حمل‌و‌نقل عمومی معرفی کرد

 
 
سرویس جدید تپسی با عنوان «هم‌خط» آغاز به کار کرد. این سرویس که بر پایه‌ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی شده، با هزینه‌ی اقتصادی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به شمار می‌رود.
 
تپسی پیش از شیوع ویروس کرونا از سرویس «تپسی لاین» برای اشتراک گذاری سفرها بین دو یا سه مسافر رونمایی کرده بود و این سرویس بخاطر شیوع ویروس، مدتهاست که فعالیت خود را معلق کرده است. از آنسو گران شدن نسبی هزینه‌های سفرها برای کاربران پیش آمده بود و پاسخ تپسی به این مشکل سرویس «همخط» است.
 
در کنار هزینه‌ی کاملا اقتصادی برای کاربران، این سرویس در شرایط شیوع کرونا نیز گزینه‌ای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور در ترمینال‌ها و ایستگاه‌های شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.
 
این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامه‌ریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد. کاربران این سرویس می‌توانند از طریق اپلیکیشن تپسی، به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کرده و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینی‌بوس شوند. همچنین با استفاده از این سرویس، نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین رفته و کاربر می‌تواند کل مسیر را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.
 
سرویس هم‌خط تپسی که با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در مسیرهای مشخص در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، لازم است کاربران آخرین نسخه نرم‌افزار تپسی را از وب‌سایت این شرکت دریافت و نصب کنند تا مسیرهای در حال حاضر برایشان مشخص شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.