تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 20, 2020
11:28 سه شنبه، 29ام مهرماه 1399
کد خبر: 117321

پذیرندگان تعریف نشده در سامانه پرداخت‌یاری غیر فعال شدند

 
 
پذیرندگانی  که از سوی پرداخت‌یاران خود به سامانه پرداخت‌یاری منتقل نشده بودند غیر فعال شدند.
 
به گزارش روابط عمومی شاپرک، این اقدام گام دومی است که به منظور ساماندهی شرکت‌های فعال پرداخت‌یاری برداشته شده است، در گام اول اسامی پرداخت‌یارانی که به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت نکرده بودند از روی سایت شاپرک حذف شد.
 
شاپرک اعلام کرده بود که تمامی پرداخت‌یاران باید تا پنجم مهر به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت کنند و پذیرندگان خود را روی سامانه پرداخت‌یاری تعریف کنند. پس از رسیدن به آن تاریخ نام حدود ۳۰ پرداخت‌یار از لیست شرکت‌های پرداخت‌یاری فعال سایت شاپرک حذف شد و تعداد این شرکت‌ها از ۱۲۰ شرکت به حدود ۸۰ شرکت رسید.
 
پس از آن شاپرک اعلام کرد که در صورت مهاجرت این پرداخت‌یارها به مدل کامل پرداخت‌یاری تا ۲۷ مهرماه و تعریف تمامی پذیرندگانشان در سامانه پرداخت‌یاری نام آنان را به لیست شرکت‌های فعال در سایت شاپرک باز می‌گرداند. حال با فرارسیدن ۲۷ مهرماه موعد دوم تعیین شده از سوی شاپرک آن دسته از پذیرندگانی که توسط پرداخت‌یارهای  حذف شده از سایت شاپرک به سامانه پرداختیاری منتقل نشده بودند، غیرفعال شدند.
 
به این ترتیب در این مرحله پرداخت‌یارهایی که هنوز موفق به انتقال برخی پذیرندگان و تراکنش‌های خود به سامانه نشده‌اند و نام آنها در مرحله قبلی از سایت شاپرک حذف شده بود، با قطع پذیرندگان ثبت نشده مواجه شدند.
 
این اقدام از سوی شاپرک با رعایت تمام جوانب لازم انجام شده تا ازهرگونه اختلال احتمالی در کسب وکار این دسته از پذیرندگان حتی المقدور جلوگیری شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.