اپراتورها

تلفن همراه

October 20, 2020
16:18 سه شنبه، 29ام مهرماه 1399
کد خبر: 117339

رونمایی از پنج سرویس جدید ایرانسل

ICTna.ir – ایرانسل در مراسم خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز شبکه اپراتور دوم تلفن همراه کشور از پنج سرویس مختلف برای مردم و کسب و کارها رونمایی کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، باقر صمدی، معاون دیجیتال ایرانسل با اعلام خبر رونمایی از این پنج سرویس گفت: با ارایه این سرویس ها دو استراتژی موازی ارایه سرویس و خدمات به مشترکین نهایی و توانمندسازی کسب و کارها را پیگیری می کنیم که کمک می کند مشترکین از سرویس های ما بهره مند شوند.
 
او از ارایه سرویس Open API با نام تجاری یلوهاب به عنوان بستری برای تبادل و عرضه  API به منظور کمک به فضای نوآوری و استارتاپی کشور خبر داد. این پلتفرم عملا یک بازار خرید و فروش API توسط توسعه دهندگان خواهد بود و متقاضیان می توانند با پذیرفتن شرایط، هر APIی نیاز دارند را خریداری کنند.
 
صمدی، «یلو مانیتورینگ» را سرویس جدید دیگر ایرانسل عنوان کرد و گفت: برای اعمال حاکمیت اپراتوری به منظور توسعه محتوا این سرویس ارایه شده و سعی می کنیم از این طریق محتوای سالمی به مشترکین ارایه دهیم. این سرویس به توسعه دهندگان نرم افزار اختصاص دارد تا بتوانند روی محتوای خود برای مانیتورینگ قوانین نظارت کنند.
او افزود: پلتفرم «یلو ادوایز» نیز یک سامانه تبلیغاتی مدرن و جامع و برخوردار از کانال های تبلیغاتی سنتی و دیجیتالی با استفاده از مکانیزهای مبتنی بر پاداش و ریفرال با فیمت رقابتی برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط است.
معاون دیجیتال ایرانسل، «ابر تو» را سرویس جدید دیگر ایرانسل با هدف ارایه فضای ذخیره سازی ابری عنوان کرد. این سرویس مشابه دراپ باکس است و امکان ذخیره ابری و مشارکت با کسب و کارهای کوچک را ممکن می کند. تفاوت آن با سرویس های بین المللی، محدود بودن دسترسی به سرویس های خارجی به دلیل تحریم و فضا است.
 
صمدی گفت: یکی از اقدامات ایرانسل برای تولیدکنندگان محتوا در راستای درخواست وزیر ارتباطات برای تسهیل فضای تامین و ارایه محتوا و تخصیص سهمی از درآمد نشر محتوا به تولیدکنندگان محتوا با راه اندازی Distribution Paltform بود. برهمین اساس «راویتو» ایرانسل بستری است که کاربر تولیدکننده محتوا در آن می‌تواند محتوای صوتی یا تصویری تولید شده را بارگذاری نماید و باتوجه به میزان بازدید مخاطبان از آنها درآمد کسب کند.
 
هزینه این سرویس از ترافیک محتوا پرداخت می شود و صاحبان محتوا می توانند، محتوای جزء یا تجمیع کننده محتوا باشند که در کانال پخش آنها قرار می گیرد. در این مدل مخاطب هزینه ای پرداخت نمی کند یا تبلیغاتی مشاهده نمی کند و از هزینه ترافیکی اینترنت مخاطب، سهم ناشر و صاحب محتوا به صورت بلادرنگ پرداخت می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.