تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 1, 2020
16:29 یکشنبه، 11ام آبانماه 1399
کد خبر: 117690

وزیر ارتباطات تاکید کرد: پیگیری رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا در دفاتر پستی و مخابراتی

 
 
وزیر ارتباطات بر لزوم پیگیری رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در دفاتر خدماتی پستی، ارتباطی و مخابراتی توسط مراکز بازرسی سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه تاکید کرد.
 
 به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی، حمیدرضا رضوانی را به سمت رئیس جدید مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات منصوب کرد.
 
وی در مراسم آنلاین معارفه رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازرسی و نظارت مدیریتی را چشم هر سازمان دانست و گفت: مرکز بازرسی، رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه وزارت ارتباطات را به صورت جدی پیگیری کند.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اهمیت بازرسی در فرآیند های اجرایی گفت: در یک سیستم، بازرسی به عنوان یک بازخورد منفی عمل کرده و با گزارش مشکلات و نارسایی ها به رشد و ارتقای سیستم کمک می کند.
 
وی ارائه گزارش های صادقانه را یکی از وظایف بازرسی ها دانست و افزود: بازرسی نباید نگران ناراحتی مدیران از گزارش های منفی آنان باشد و در غیر این صورت تصمیمات مدیریتی درستی گرفته نمی شود و سیستم دچار ناپایداری می شود.
 
آذری جهرمی با اشاره به مدیریت سه و نیم ساله داوود سبوحی رئیس سابق مرکز بازرسی وزارت ارتباطات گفت: مولفه های مدیریتی و نوع تعامل و ارائه اطلاعات وی باعث پیشرفت سازمانی شد.
 
وزیر ارتباطات گفت: ارتباط گیری با سازمان ها و شرکت های تابعه، سیاست گذاری و پیگیری شکایت های مردمی از اولویت های بازرسی است که باید توسط رئیس جدید این مرکز پیگیری شود. وزارت ارتباطات یک مجموعه خدمت رسان است و تمام این اقدامات برای خدمت رسانی بهتر به مردم انجام می دهد.
 
آذری جهرمی ارزیابی دستگاه ها بدون نگاه تبعیض آمیز را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این ارزیابی ها اگر نیرویی کارکرد مثبت دارد باید تشویق شود و اگر دچار ضعف است باید کمک کنیم و اگر اشکالاتی ایجاد کرده باید برخورد شود.
 
وی درباره رعایت دستورالعمل های مبارزه با کرونا خطاب به رئیس جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات تاکید کرد: مرکز بازرسی با همکاری مراکز بازرسی سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه، باید به دقت رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را در شرکت ها، سازمان ها، دفاتر خدماتی مانند خدمات پستی، ارتباطی و مخابراتی پیگیری کند. در صورت عدم رعایت این پروتکل ها با مدیران و کارمندان خاطی برخورد شود.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به گزارش هایی که از عدم رعایت این پروتکل ها در برخی از دفاتر مشترکان مخابرات ارسال شده، تصریح کرد: مجموعه ارتباطات در این ایام بار بسیاری از خدمات را به دوش می کشد و اگر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث قرنطینه نیروها و از دست رفتن آنها شود در ارائه خدمت به کشور دچار مشکل می شویم.
 
در این راستا با حکم سیدتحسین عادلی نماینده وزیر ارتباطات و دبیر هیات مرکزی هسته گزینش این وزارتخانه، داوود سبوحی به عنوان مدیر و عضو هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.