اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 8, 2020
16:34 یکشنبه، 18ام آبانماه 1399
کد خبر: 117873

رایگان سازی تعرفه ترافیک اینترنت «پلتفرم آموزشی شاد»، انجام شده ‌است

معاون فناوری ونوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه امکانات تعرفه ترافیک اینترنت نیم بهاء برای وب‌ سایت های داخلی فراهم شده است، گفت: رایگان سازی تعرفه ترافیک اینترنت «پلتفرم آموزشی شاد» برای دانش آموزان، انجام شده‌ است.
 
 
مخاطبان موضوع «تمدید طرح صد گیگ اینترنت رایگان» را مطرح کرده و خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
ستار هاشمی ، معاون فناوری ونوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به ‌منظور مشارکت در هزینه‌های دسترسی «معلمان و اساتید» به اینترنت، ارائه بسته هدیه اینترنت رایگان به اساتید و معلمان تمامی مراکز آموزشی، در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفه است که در همین راستا، سامانه‌ای برای ثبت‌نام برخط اساتید و معلمان ، پیش‌بینی و در بازه‌های زمانی مجزا، ثبت‌نام معلمان و متعاقباً اساتید انجام و فعال‌سازی بسته‌های هدیه اینترنت ایشان عملیاتی شده است.
 
وی افزود: باعنایت به درخواست وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» مبنی بر عدم توفیق همه اساتید برای ثبت نام در بازه مشخص شده، مجدداً، به ‌مدت ۱۰ روز ثبت‌نام اساتید، تمدید و پس‌از تکمیل فرآیندهای مربوطه، بسته‌های هدیه اینترنت ثبت‌نامی‌های سری دوم نیز برای شماره‌های تلفن همراه اعلام شده، فعال شد.
 
هاشمی تصریح کرد: به ‌منظور حمایت از تداوم فعالیتهای آموزشی برای دانش آموزان ، رایگانسازی تعرفه ترافیک اینترنت «پلتفرم آموزشی شاد»، انجام شده‌است.
 
وی ادامه داد: برخورداری از امکانات تعرفه ترافیک اینترنت ترجیحی و نیم بهاء برای وب‌ سایتهای داخلی ( از طریق ثبت اطلاعات در سامانه ترافیک ترجیحی )، نیز یکی دیگر از اقدامات وزارت ارتباطات است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.