تلفن همراه

گوشی

November 8, 2020
16:55 یکشنبه، 18ام آبانماه 1399
کد خبر: 117874

موبایل جدید سامسونگ از سری گلکسی M احتمالا یک پرچمدار است

 
 
بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ سال ۲۰۲۱ موبایل جدیدی به نام گلکسی M62 را معرفی می‌کند که با مشخصات قابل توجه احتمالاً قوی‌ترین گوشی سری M لقب خواهد گرفت.
 
به گزارش Sammobile، موبایل جدید سامسونگ از سری M شماره مدل SM-M625F را دارد، بنابراین با توجه به شماره مدل و رویه سامسونگ در نامگذاری محصولات این سری در چند سال اخیر، موبایل جدید سری M گلکسی M62 نام خواهد داشت.
 

بر اساس آنچه در گزارش نوشته شده، قوی‌ترین موبایل سری M گلکسی M40 بود که سال ۲۰۱۹ به بازار آمد و سپس شاهد عرضه گلکسی M51 در سال ۲۰۲۰ بودیم، بنابراین منطقی است که موبایل جدید این سری گلکسی M62 نام داشته باشد.
 
در ادامه گزارش نوشته شده که گلکسی M62 احتمالاً حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست این گوشی فقط در یک مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و یا این ظرفیت مربوط به نسخه گران قیمت می‌شود، ولی در هر صورت بیشترین ظرفیت حافظه داخلی است که توسط یکی از گوشی‌های سری M ارائه می‌شود.
 
سال ۲۰۲۰ برخی از مدل‌های سری گلکسی M سامسونگ از لحاظ ظرفیت باتری فوق العاده عمل کردند و برای مثال شاهد عرضه گلکسی M51 با باتری حجیم ۷ هزار میلی آمپر ساعتی بودیم. گلکسی M62 نیز احتمالاً علاوه بر بهره مندی از باتری پرظرفیت، از نظر حافظه داخلی نیز سری M را ارتقا خواهد داد.
 
سازنده کره‌ای پیشتر نسخه ارزان‌تر گلکسی S20 یعنی S20 فن ادیشن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی کرده است، بنابراین عرضه برخی از مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی سری گلسی با این ظرفیت دور از انتظار نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.