تلفن همراه

گوشی

November 9, 2020
11:49 دوشنبه، 19ام آبانماه 1399
کد خبر: 117894

پرچمداران سری وان پلاس 9 در سه مدل معرفی می‌شوند

 
 
با وجودیکه به نظر می‌رسید سری وان پلاس 9 سال آینده میلادی با دو عضو و در دو مدل مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد؛‌ اما اطلاعات جدید خبر از عضو سومی در این خانواده می‌دهد. 
 
اواخر مهرماه، «مکس جی» افشاگر معروف وان پلاس در توئیتی اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی وان پلاس 9 با اسم رمز «لیموناد» در حال توسعه است. البته وی نخستین منبعی نبود که به اسم رمز لیموناد اشاره می‌کرد و یک ماه قبل نیز «Android Central» در گزارشی به این اسم رمز اشاره کرده بود.
 
براساس آخرین خبرهای غیر رسمی، سه اسم رمز متفاوت برای وان پلاس 9 به اشتراک گذاشته شده است. اسم رمز «LE2110» به وان پلاس 9 اشاره دارد و سه اسم رمز «LE2117» ،«LE2119» و «LE2120 به وان پلاس 9 پرو مربوط می‌شود که به احتمال زیاد به نسخه‌های دستگاه برای بازارهای مختلف اشاره می‌کند.
 
در کنار این دو اسم رمز، کد نام «LE2127» دیده می‌شود که با توجه به اعداد به کار برده شده، به نظر می‌رسد به عضو دیگری از این خانواده که احتمالا قوی‌تر از وان پلاس 9 پرو است اشاره دارد.
 
 
به نظر می‌رسد وان پلاس نیز قصد دارد همانند اپل، هواوی و سامسونگ گوشی‌های سری پرچمدار خود را حداقل در سه مدل مختلف رونمایی کند.
 
براساس شایعه‌های منتشر شده، پرچمداران وان پلاس 9 با چیپست اسنپدراگون 875 و نمایشگر امولد با نرخ بروزرسانی 144 هرتز رونمایی خواهند شد. ظاهرا گوشی‌های هوشمند جدید با استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از NFC، اسپیکرهای استریو و شارژر 65 وات سیمی و 40 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.
 
انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمد سری وان پلاس 9 زودتر از تاریخ رونمایی همیشگی و اواخر اسفندماه (اواسط ماه مارس) معرفی شوند. باید منتظر باشیم ببینیم درنهایت خبرهای تکمیلی بعدی چه اطلاعات بیشتری در مورد پرچمداران وان پلاس در اختیار کاربران قرار خواهد داد و عضو سوم خانواده وان پلاس 9 تحت چه نامی و با چه مشخصاتی رونمایی می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.