تلفن همراه

گوشی

November 9, 2020
13:11 دوشنبه، 19ام آبانماه 1399
کد خبر: 117902

آنر 10X Lite با دوربین 48 مگاپیکسلی و فست شارژ از راه می‌رسد

100.PNG
 
 
گوشی جدید آنر 10X Lite قرار است به عنوان نخستین عضو خانواده 10X در بازارهای جهانی عرضه شود. 
مدتی پیش برند آنر از دو محصول هیجان انگیز آنر 10X 5G ((HONOR 10X 5G و آنر 10X مکس (HONOR 10X Max 5G) در کشور چین رونمایی کرد. اکنون آنر تصمیم گرفته تا نسخه دیگری از این خانواده را راهی بازارهای جهانی کند. آنر 10X Lite (HONOR 10X Lite) میان‌رده‌ای با ظاهری جذاب و امکانات متنوع است که احتمالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. 
براساس اطلاعات به دست آمده، محصول جدید آنر، به یک صفحه نمایش 6.67  اینچی دارای حفره نمایشگر، باتری 5000 میلی‌آمپر برساعتی مجهز به فست شارژ و دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی مجهز شده است. 
باتری 5000 میلی‌آمپری آنر 10X مجهز به فناوری سوپرشارژ اختصاصی این برند است که با شارژر 22.5 واتی در مدت زمان 90 دقیقه این گوشی را به‌صورت کامل شارژ خواهد کرد. همچنین امکان استفاده از 10X Lite به‌عنوان پاوربانک به لطف فناوری Reverse Charging، وجود دارد. 
 
200.PNG
 
زمانی که در خصوص دوربین‌های موبایلی صحبت می‌کنیم، معمولا آنر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ تا جایی که برخی از عکاسان مطرح نشنال جئوگرافیک دوربین‌ گوشی‌های آنر را برای عکاسی پیشنهاد می‌کنند. در آنر 10X Lite هم شاهد یک مجموعه دوربین چهارگانه شامل سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو، سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز نرمال و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان هستیم. همچنین این گوشی دارای سلفی 8 مگاپیکسلی است. باید دید آنر این بار هم با کنار هم قرار دادن این مجموعه، توانایی خلق تصاویر حیرت‌آور مانند گذشته را دارد؟
آنر 10X Lite علاوه بر حافظه داخلی 128 گیگابایتی امکان افزایش حافظه تا 512 گیگابایت را از طریق MicroSD دارد. 
پردازنده Kirin 710A به‌عنوان قلب تپنده این محصول در نظر گرفته شده که چهار گیگابایت رم آن‌‍را همراهی می‌‌کند. همچنین آنر 10X Lite مجهز به اندروید 10 است.
 
3000.PNG
  
در مجموع به نظر می‌رسد محصول جدید آنر مثل همیشه، نیازهای بسیاری از کاربران موبایلی را رفع کند. این محصول علاوه بر طراحی زیبا و خاص از مشخصات فنی نسبتا قابل قبولی بهره‌مند است. نظر شما در خصوص محصول جدید آنر چیست؟ آیا این محصول به بازار کشورمان می‌آید؟
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.