تلفن همراه

گوشی

November 9, 2020
13:17 دوشنبه، 19ام آبانماه 1399
کد خبر: 117903

رونمایی زودهنگام سامسونگ از Galaxy S21 در اوایل ژانویه

ICTna.ir – سامسونگ قرار است یک ماه زودتر از آنچه انتظار می رفت از پرچمدار جدید خود در سری گلکسی S رونمایی کند تا بتواند پیش از جان گرفتن دوباره هواوی پس از تحولات سیاسی آمریکا، سهم بازار آن را به دست آورد.
 
Samsung Galaxy S20.JPG
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، درحالی که هواوی در دوره ای موقعیت برتر سامسونگ در بازار جهانی تلفن های هوشمند را به چالش کشید اما رقیب چینی با محدودیت های ایالات متحده در مورد تراشه های مورد استفاده در تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی در شرایط تلاش برای حفظ بقا قرار گرفت.
 
مقام های صنعت تراشه کره جنوبی امیدوارند با ریاست جمهوری جو بایدن محدودیت های پیشین برداشته شود؛ هرچند روی این نظر خود قاطع نیستند و انتظار دارند که دولت آمریکا موضع سختگیرانه ای در قبال چین داشته باشد.
 
گرچه هنوز برنامه نهایی سامسونگ اعلام عمومی نشده اما این شرکت درحال آماده کردن خود برای رونمایی و عرضه Galaxy S21 در اوایل ماه ژانویه سال 2021 است و پیش از این هم در اوایل ماه مارس سال جاری پرچمدار S20 را عرضه کرد.
 
این کمپانی کره ای در مقایسه با مدل قبلی که سال گذشته عرضه کرده بود، در سه ماهه دوم سال جاری 56 درصد کمتر گوشی های سری Galaxy S20 5G را به بازار عرضه کرد. این درحالیست که در همین زمان اپل توانست 15 درصد بیشتر پرچمدار آیفون 11 خود را در مقایسه با سال گذشته بفروشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.