تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 10, 2020
16:24 سه شنبه، 20ام آبانماه 1399
کد خبر: 117956

اولین انتخابات آنلاین نظام صنفی رایانه‌ای بر بستر بلاکچین در استان البرز فردا برگزار می‌شود

 
 
چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی استان البرز فردا ۲۱ آبان به صورت آنلاین بر بستر بلاکچین برگزار می‌شود.
 
سازمان نظام صنفی استان البرز اولین استانی است که برای اولین بار هیات مدیره چهارم خود را به صورت آنلاین در معرض انتخاب اعضا خود قرار می‌دهد.انتخابات سازمان نظام صنفی استان‌ها هر سه سال یک بار برگزار می شود و هیات مدیره پس از کسب رای از سوی اعضا سازمان‌های نصر
 
استانی برای مدت سه سال بر صندلی هیات مدیره هر سازمان تکیه خواهند زد.
 
در این دوره از انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان البرز ۱۹ کاندیدا در چهار شاخه شرکت‌ها، مشاوران و فروشگاه‌ها و بازرس حضور دارند.
 
حسین انصاری رنانی، مهدی دیندار، ابراهیم رمضانی شیخوسکله، شروین سوری، غزاله شاکریفر، فرزاد فروغی، بهروز قادری، حمید قنبریان علیویجه، رضا کاروش، بهروز کاوند، امیرفرشا د وکیلی فتحی، هانی یزدی زاده برای شاخه شرکت‌هاو  محمد علی سالکی دیزجی، مهدی فولادی مجره، مهدی هادی برای شاخه فروشگاه و احمد ابراهیمی ، آرمین توفیق جو و محمد علی زارعین برای شاخه فروشگاه‌ها و هدا حمزه لو، روح اله فلاح نژاد و فرزاد وکیلی فتحی در این انتخابات حضور دارند.
 
در حال حاضر ۲۵ استان دارای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای هستند که انتخابات دوره جدید هیات مدیره‌های خود را طی یک ماه آینده به صورت الکترونیکی و آنلاین یا حضوری برگزار خواهند کرد.
 
این درحالی است انتخابات ششمین دوره سازمان نظام صنفی تهران به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سازمان‌های نصر در کشور هفته آینده ۲۹ آبان به صورت آنلاین بر بستر بلاکچین برگزار خواهد. از ۲۵ استانی که انتخابات آنها طی یک‌ماه آینده در هفته‌های متوالی برگزار می‌شود انتخابات سازمان نصر در ۱۴ استان کشور برای اولین بار بر بستر بلاکچین و آنلاین برگزار خواهد شد.
 
بر اساس اطلاعیه سازمان نظام صنفی کشور احراز هویت افراد برای حضور در انتخابات هر استان از طریق سامانه شاهکار انجام می شود ازهمین رو در صورت احراز هویت، پیامکی دال بر ثبت نماینده شرکت در مجمع ارسال خواهد شد که در آن علاوه بر مشخصات شرکت و تعداد برگ رای، لینک سامانه انتخابات، تاریخ و زمان شرکت در انتخابات هم اعلام می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.