بازی

فناوری اطلاعات

November 11, 2020
14:59 چهارشنبه، 21ام آبانماه 1399
کد خبر: 117990

اشتراک یک ماهه رایگان دیزنی پلاس برای کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate

 
 
مایکروسافت در نظر دارد اشتراک رایگان سرویس دیزنی پلاس را به ‌مدت یک ماه دراختیار مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس التیمیت قرار دهد.
 
 مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس سرویسی برای استریم ویدئو و سریال است که محتوای آن را محصولات شرکت والت دیزنی و زیرمجموعه‌های آن تشکیل می‌دهد. حال مایکروسافت در اقدامی جالب تأیید کرده است که کاربران سرویس گیم پس التیمیت قادر خواهند بود به مدت یک ماه به‌رایگان از تمامی امکانات سرویس دیزنی پلاس شامل فیلم‌، سریال و انیمیشن‌های آن استفاده کنند.
 
برای برخورداری از امکانات ذکرشده، کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانند با مراجعه به بخش Perks Gallery در کنسول ایکس باکس یا ازطریق اپلیکیشن Xbox Game Pass در گوشی‌ هوشمند، اشتراک یک‌ماهه دیزنی پلاس دریافت کنند. دیزنی اوایل امسال پیشنهاد استفاده آزمایشی از سرویس استریمینگ خود را متوقف کرد. درواقع اقدام مایکروسافت در پی تبلیغات اختصاصی اپیک گیمز در بازی فورتنایت اتخاذ شده است. بازیکنانی که سابقه استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی فورتنایت دارند، می‌توانند تا حداکثر دو ماه اشتراک رایگان سرویس دیزنی پلاس دریافت کنند؛ البته این افراد نباید قبلا از مشترکان این سرویس بوده باشند.
 
اکانت توییتر ایکس باکس گیم پس، دیروز تصویری از مندلورین و بیبی یودا منتشر کرد و نوشت: «تمام حرفمان این است که ما بی‌دلیل عکسی از مندلورین و بیبی یودا منتشر نمی‌کنیم.» از امروز در تمامی کشورهایی که به دیزنی پلاس دسترسی دارند، جدیدترین پِرک سرویس گیم پَس برای مشترکان Ultimate ارائه می‌شود. باتوجه‌به اینکه پخش فصل دوم سریال The Mandalorian اخیرا آغاز شده، به‌نظر می‌رسد این پیشنهاد درست به‌‌موقع ارائه شده است. اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس باید حداکثر تا تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند) از این پیشنهاد استفاده کنند و پس از زمان اعلام‌شده دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
 
کاربران می‌توانند بعد از پایان این فرصت یک‌ماهه، با پرداخت هزینه ۶٫۹۹ دلار در ماه به استفاده از دیزنی پلاس ادامه دهند؛ البته برای استفاده از باندل کامل این سرویس شامل Hulu و ESPN Plus باید ماهانه ۱۲٫۹۹ دلار هزینه پرداخت کرد.
 
مایکروسافت علاوه ‌بر این، پیشنهاد استفاده رایگان از سرویس‌های Spotify Premium، دیسکورد نیترو، Funimation و Postmates Unlimited برای مشترکان ایکس باکس گیم پس ارائه می‌کند. در سایر اخبار مرتبط با سرویس گیم پس، اضافه شدن Star Wars Jedi: Fallen Order به سرویس EA Play در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) را داشتیم. این روز مصادف است با روزی که سرویس EA Play به Game Pass اضافه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.