تلفن همراه

گجت

November 14, 2020
14:49 شنبه، 24ام آبانماه 1399
کد خبر: 118058

انتشار اطلاعاتی جدید از هدفون ایرپاد استودیو اپل

 
 
طبق اطلاعات جدیدی که از نسخه بتای آی او اس ۱۴.۳ به دست آمده، می‌توان گفت که اپل در حال تعبیه قابلیتی برای هدفون جدید خود موسوم به ایرپاد استودیو است.
 
اپل همواره در نسخه‌های بتای پلتفرم خود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای تست و ارزیابی عرضه می‌کند که در برخی مواقع، با بررسی موشکافانه این نسخه‌های آزمایشی آی او اس، می‌توان به اطلاعات زیادی دستی یافت.
 
حال این اتفاق در خصوص نسخه بتای آی او اس ۱۳.۴ افتاده که اپل اخیرا عرضه آن را آغاز کرده است. به گزارش وب‌سایت 9to5mac، فایل‌های سیستمی‌در این بروزرسانی، آیکون جدیدی را نشان می‌دهند که شبیه به یک هدفون روگوشی طراحی شده است.
 
این آیکون می‌تواند با توجه به شایعاتی که اخیرا در خصوص تصمیم اپل برای عرضه هدفونی روگوشی تحت عنوان ایرپاد استودیو منتشر شده، متعلق به این محصول جدید باشد. همچنین با نگاهی به این آیکون می‌توان به طراحی نهایی ایرپاد استودیو نیز پی برد.
 
این تصویر با آنچه پیشتر در گزارش بلومبرگ از طراحی ایرپاد استودیو به آن اشاره شد، همخوانی دارد. این وب‌سایت معتبر در ماه آوریل امسال با انتشار گزارشی مدعی شد که ایرپاد استودیو از گوشی‌هایی با طراحی بیضی‌شکل بهره می‌برد که از طریق بازوهایی فلزی و نازک به یکدیگر متصل شده‌اند.
 
یک منبع خبری دیگر در گزارش خود آورد که ایرپاد استودیو به همان قابلیت تشخیص گوشی که در ایرپاد استفاده شده، بهره خواهد برد و این یعنی، به محض درآوردن هدفون از گوش، موزیک در حال پخش متوقف خواهد شد. همچنین در افشاگری اخیر، اطلاعاتی در خصوص قابلیت Find My در آی او اس ۱۳.۴ ارائه شده که نشان می‌دهد رونمایی از اپل ایرتگ نزدیک است.
 
برای هدفون ایرپاد استودیو قیمت ۳۴۹ دلار پیش‌بینی شده و اگر بخواهیم به شنیده‌ها اطمینان کنیم می‌توان انتظار داشت که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد معرفی و ورود این هدفون به بازار باشیم. با این حال، اپل چند روز پیش مراسم One More Thing خود را با تمرکز روی دستگاه‌های مک برگزار کرد و حال باید منتظر ماند و دید که آیا اهالی کوپرتینو، باز هم رویداد دیگری را برای سال ۲۰۲۰ تدارک خواهند دید یا خیر.