تلفن همراه

گوشی

November 18, 2020
14:38 چهارشنبه، 28ام آبانماه 1399
کد خبر: 118212

هواوی برند آنر را می فروشد

ICTna.ir – هواوی قصد دارد تا بخش گوشی های هوشمند مقرون به صرفه برند آنر را طی مزایده ای به کنسرسیومی متشکل از 30 نمایندگی و فروشنده بفروشد تا بتواند آن را زنده نگه دارد.
 
Honor Seperation.JPG
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این معامله بعد از تحریم های دولت آمریکا که تامین قطعات مورد نیاز برای این شرکت چینی را به بهانه تهدید علیه امنیت ملی با محدودیت های جدی مواجه کرد، قرار است صورت بگیرد.
 
این کنسرسیوم هم با انتشار اطلاعیه ای ضمن اعلام خرید برند آنر گفته است که از این پس شرکت جدید تحت عنوان شرکت فناوری اطلاعات جدید Shenzhen Zhixin فعالیت خواهد کرد.
 
براساس این اطلاعیه، پس از نهایی شدن فروش این برند، دیگر هواوی هیچ سهمی در شرکت جدید آنر نخواهد داشت.
 
هواوی اعلام کرده است که مشتریان تجاری اش به دلیل عدم دسترسی به قطعات فنی برای این بخش تولیدکننده گوشی به شدت تحت فشار بودند و این کار توسط زنجیره صنعتی آنر برای حفظ بقای این برند انجام شده است.
 
گفتنی است، هنوز جزییات این معامله مشخص نشده اما اعلام شده است که تغییر مالکیت این برند قرار نیست هیچ تاثیری در مسیر توسعه و رشد این برند بگذارد.
 
یک منبع خبری رویترز گفته است بعد از جدایی آتر از هواوی، دولت آمریکا دیگر هیچ بهانه ای برای اعمال تحریم روی این برند ندارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.