تلفن همراه

گوشی

November 18, 2020
16:16 چهارشنبه، 28ام آبانماه 1399
کد خبر: 118225

74 درصد کاربران از گوشی برای دورکاری و مولتی‌تسکینگ استفاده می‌کنند

سال 2020 با تغییراتی فراگیر همراه بود که نه تنها روش زندگی ما که نوع رابطه ما با فناوری‌ را هم متحول کرده‌اند. در همین راستا نظرسنجی اخیر سامسونگ نشان داده است که با افزایش تعداد کسانی که از خانه دورکاری می‌کنند، 74 درصد از کاربران گوشی خود را به محور اصلی کارهایشان تبدیل کرده و برای مولتی‌تسکینگ یا انجام امور متنوع و همزمان از آن استفاده می‌کنند. 
این نظرسنجی در میان کاربران آمریکایی و کره‌ای انجام شد که به داشتن یک گوشی همراه تاشو علاقه داشتند و نتایج آن نشان داد که امروزه گوشی‌های هوشمند بیشتر از هر دستگاه دیگری، برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. همچنین مشخص شد که نسل‌های جوان بیشتر از گذشته روی گوشی‌های‌شان مولتی‌تسکینگ یا انجام کارهای مختلف را بصورت همزمان انجام می‎دهند. با توجه به این تغییرات در سبک زندگی ما، تقاضا برای قدرت اجرای مولتی‌تسکینگ در گوشی‌های همراه بیشتر شده است که این قدرت اکنون در گوشی‌های تاشو ارائه می‎شود. 
79 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند برای انتخاب گوشی جدید خود به توانایی آن در انجام مولتی‌تسکینگ توجه زیادی خواهند داشت و البته امکان مشاهده و کار همزمان با چند اپلیکیشن هم برایشان اهمیت زیادی‌ خواهد داشت. کاربران امروزه بیش از هر زمانی به دنبال دستگاه‌هایی قابل حمل و قدرتمند می‌گردند که بتواند در انجام کارهای بیشتر در هر مکانی به آنها کمک کند. گوشی‌های تاشوی سامسونگ که دقیقا با همین رویکرد طراحی شده است، اکنون و دقیقا به موقع به کاربران عرضه شده است. 
نتایج نظرسنجی گفته شده و تاثیر آن بر تغییرات سبک زندگی کاربران، افزایش تقاضا برای گوشی‌های تاشو و عرضه به موقع گلکسی Z Fold2 برای پاسخ به این تقاضا را می‌توانید در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.
 
WhatsApp Image 2020-11-18 at 16.06.46.jpeg
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.