تلفن همراه

گوشی

November 21, 2020
10:52 شنبه، 1ام آذرماه 1399
کد خبر: 118271

افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون ۱۲ اپل

 
 
مدلهای جدید آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به سرعت در حال فروش هستند اما اپل بی سر و صدا تایید کرده که این گوشیها مشکل سخت افزاری جدی دارند.
 
 اسناد داخلی اپل که توسط مک رومرز به دست آمده است، نشان می دهد این شرکت اذعان کرده که مدلهای آیفون ۱۲ مشکلات جدی صفحه نمایش شامل پرپر زدن نور صفحه، درخشش سبز و خاکستری و انواع دیگر مشکلات روشنایی را دارند.
 
جالب است که با وجود مواردی که از سوی کاربران آیفون ۱۲ درباره مشکلات صفحه نمایش گوشی در اینترنت گزارش شده است، در اسناد داخلی اپل آمده است که تعمیرکنندگان مجاز اپل نباید فعلا برای این گوشیها خدمات بدهند. اگرچه این موضوع ممکن است مالکان جدیدترین مدلهای آیفون را عصبانی کند اما احتمالا اپل در تلاش برای رفع این مشکل از طریق آپدیت سیستم عامل iOS باشد.
 
 
اپل هیچ بازه زمانی برای رفع این مشکل مشخص نکرده اما شاید نگاهی به گذشته به پیش بینی این موضوع کمک کند. مدل قبلی آیفون ۱۱ اپل مشکلات رنگ سبز داشت و اگرچه این شرکت برخی از گوشیها را تحت گارانتی عوض کرد اما با یک آپدیت که دو ماه بعد از نخستین موارد گزارش مشکل منتشر شد، به رفع آن پرداخت.
 
بر اساس گزارش فوربس، اطلاعات درز کرده درباره نسل جدید آیفون ۱۳ نشان می دهد که صفحه نمایش یکی از بزرگترین ارتقاهای این گوشی خواهد بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.