اپلیکیشن

تلفن همراه

November 21, 2020
14:43 شنبه، 1ام آذرماه 1399
کد خبر: 118294

مرحله اول داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

 
مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شب گذشته (۳۰ آبان ۹۹) به پایان رسید و از امروز (اول آذر ماه) مرحله اول داوری وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ثبت‌شده آغاز می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، در این دور از جشنواره بیش از دو هزار و ۵۰۰ اثر در ۵۸ گروه ثبت‌نام کرده‌اند که داوران از امروز (اول آذرماه) داوری مرحله اول این سایت‌ها و اپلکیشن‌ها را آغاز می‌کنند. براساس این گزارش، داوری جشنواره وب و موبایل ایران در ۳ مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول داوری، تمامی افرادی که سایت یا اپلیکیشن خود را در سایت جشنواره ثبت کردند، با ورود به صفحه جشنواره می‌توانند در مرحله اول داوری مشارکت داشته باشند.
 
در مرحله اول داوری همچنین، داوران با توجه به ملاک‌های داوری در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانند حذف هر اثر از فرآیند داوری را پیشنهاد و ثبت کنند. این پیشنهادها توسط کمیته‌ ثبت آثار یا شورای داوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اثر مورد نظر در صورت پیشنهاد و تایید اکثر داوران از فرآیند داوری حذف خواهد شد. همچین داوران در مرحله اول داوری می‌توانند هر اثر را برای عضویت در ۶ گروه ویژه شامل بهترین اپلیکیشن سال،‌ بهترین کسب‌وکار سال و غیره پیشنهاد دهند.
 
در این دوره از جشنواره نیز داورانی که خودشان اثر ثبت شده در گروهی از گروه‌بندی جشنواره داشته باشند، امکان رای دادن به سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آن گروه را نخواهند داشت. پس از اتمام مرحله اول داوری، از ابتدای دی ماه ۹۹ شورای داوری که متشکل از افراد متخصص و با سابقه در حوزه وب و کسب‌وکارهای آنلاین هستند، از میان ۱۰ اثر برتر در هر گروه، ۵ اثر را به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب و اسامی نامزدها پایان دی‌ماه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 
پس از بررسی شورای داوری، مجدد تمام افرادی که در مرحله اول داوری مشارکت داشتند می‌توانند این بار در مرحله سوم انتخاب بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های‌ ایرانی مشارکت کنند. در مرحله سوم رای‌گیری، این بار هر فرد می تواند از میان ۵ نامزد هر گروه فقط یکی را انتخاب کند. در این مرحله پس از ورود به پنل داوری نامزدهای نهایی به صورت گروه به گروه به داوران نمایش داده خواهد شد و داوران حق انتخاب یک اثر را به عنوان اثر برتر آن گروه دارند.
 
ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال همانند سال‌های گذشته کاملا آنلاین بود و فرآیند آن از ۱۳ مهرماه آغاز شد و در تاریخ ۳۰ آبان ۹۹ به پایان رسید. پیشتر شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل اعلام کرده بود که با توجه به شروع بیماری کرونا، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، امسال به صورت کاملا آنلاین، ویدیویی و غیرحضوری برگزار خواهد شد. برنامه‌های مربوط به اختتامیه از جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ هر شب ساعت ۹ تا ۱۱ شب به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی برای عموم پخش خواهد شد و مراسم نهایی با اعلام برندگان روز جمعه اول اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ شب خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.