اپراتورها

تلفن همراه

November 21, 2020
23:30 شنبه، 1ام آذرماه 1399
کد خبر: 118308

ارتقای 19 سایت همراه اول در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی 19 سایت همراه اول در خوزستان با نصب تجهیزات و ارتقای تکنولوژی توسعه یافت.
 
رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: عملیات توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و استفاده بهینه شهروندان و ارایه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت در یک هفته گذشته انجام گرفت.
وی گفت: این عملیات با توجه به انجام کارهای روزانه جامعه و برخی امور زندگی مبتنی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی در راستای جلب رضایت مندی مشترکان، انجام شد. 
 
مدیرمخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در ادامه پروژه فاز هشت عملیات توسعه و ارتقا در خوزستان، طبق برنامه ریزی مدون در مناطق شبکه پر ترافیک شهری، روستایی و جاده ای، ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول انجام می‌گیرد. 
 
فلاح زاده ادامه داد: در این مرحله از توسعه فاز هشت شبکه ارتباطی همراه اول، تجهیزات فنی و ارتقای تکنولوژی 3G ، 2G و 4G طبق زمان بندی و در موعد مقرربر روی 19 سایت مناطق پرترافیک شهری، جادهای و روستایی پارک فرهنگیان آبادان،پست فاز 2 اهواز، نوترکی، امامزاده صالح و کلاه پر سیاه ایذه، سرحدآقا بهبهان، سبزآب دزفول، حاجی آباد رامهرمز، مرکز مخابرات حمیدیه، ایستگاه حسینیه خرمشهر، سه راهی تنبل لالی، سازمان پایانه،آلبوعلایج وسطی، اسکله، اسکله 26 و سازمان بنادرکشتیرانی ماهشهر، پتروشیمی و رستوران مهران مسجدسلیمان و کارخانه آسفالت هندیجان نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
پروژه توسعه فاز هشت در خوزستان، بر اساس زمان بندی و با هدف گسترش، بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارایه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت به شهروندان در حال انجام است.
بیس از پنج میلیون مشترک همراه اول زیر پوشش شرکت مخابرات خوزستان هستند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.