رسانه‌های اجتماعی

November 22, 2020
11:48 یکشنبه، 2ام آذرماه 1399
کد خبر: 118324

توئیتر و فیس بوک حساب های کاربری دولت آمریکا را به جو بایدن تحویل می دهند

ICTna.ir – توییتر و فیس بوک اعلام کردند مدیریت حساب کاربری @POTUS را از 20 ژانویه به دولت جو بایدن تحویل خواهند داد.
 
Joe Biden.jpg
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حساب کاربری @POTUS روی هر دو پلتفرم، حساب کاربری رسمی ریاست جمهوری ایالات متحده است و جدای از حساب کاربری توییتر و صفحه رسمی فیس بوک دونالد ترامپ است که ترامپ بیشتر هم از آنها برای نوشتن پست های خود استفاده می کرد.
 
توییتر گفته است: ما آماده هستیم تا با اجرای فرایند انتقال، حساب کاربری توئیتر کاخ سفید را از 20 ژانویه 2021 به دولت جدید تحویل دهیم. این دقیقا همان کاری است که در فرایند انتقال ریاست جمهوری در سال 2017 نیز انجام شد.
 
این غول های رسانه های اجتماعی، دیگر حساب های رسمی کاخ سفید از جمله حساب های کاربری معاون اول و بانوی اول ایالات متحده را در روز مراسم تحلیف به آنها تحویل خواهند داد.
 
فیس بوک نیز گفته است: در سال 2017 طی همکاری با دولت اوباما و دولت جدید ترامپ فرایند انتقال حساب های کاربری اینستاگرام و فیس بوک به صورت یکپارچه در روز 20 ژانویه صورت گرفت و انتظار می رود همین فرایند مشابه نیز تکرار شود.
 
پولیتیکو پیش از این گفته بود که انتقال اکانت توییتر @POTUS نیازی به اشتراک گذاری اطلاعات میان تیم درحال خروج ترامپ و تیم ورودی بایدن ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.