آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

اپراتورها

تلفن همراه

November 23, 2020
14:28 دوشنبه، 3ام آذرماه 1399
کد خبر: 118364

فراخوان ایرانسل به تشکّل‌ها و سمن‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان سراسر کشور

 
مسؤولان، اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌امنای محترم تمامی تشکل‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها و سمن‌های (NGO) ناشنوایان سراسر کشور
 
با سلام و احترام؛
 
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف، در روز جهانی ناشنوایان امسال، برای اولین بار در کشور خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد. از طریق این خدمات، مشترکان ایرانسلی که عضو جامعه ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور هستند، می‌توانند به صورت تصویری با کارشناسان ما در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و مشکلات، درخواست‌ها‌ و پرسش‌های خود را پیگیری کنند.
 
برای دسترسی به این خدمات، مشترک ناشنوا ابتدا باید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من (حساب من/ارتباط با ما) یا وب‌سایت ایرانسل (امکان گفتگوی آنلاین) یا ارسال عدد ۱ از شماره ایرانسلی به نام شخص ناشنوا به سرشماره ۲۴۶۰، درخواست خود را ثبت کند. پس از اعتبارسنجی کد ملی مشترک، در صورت احراز هویت، دسترسی ایشان به گزینه تماس تصویری برقرار خواهد شد. برای تأیید و اعتبارسنجی ناشنوا بودنِ مشترکِ درخواست‌دهنده، کافی است که کد ملی آن فرد توسط یکی از تشکّل‌های رسمی و ثبت‌شدۀ ناشنوایان در شهرهای مختلف کشور، به ایرانسل معرفی شده باشد.
 
از همۀ تشکل‌های مجوزدار و ثبت‌شدۀ ناشنوایان دعوت می‌شود، در صورت تمایل، برای مرحلۀ اول، تا تاریخ ۶ آذر ماه ۹۹، فهرستی از کد ملی اعضای خود را به همراه مدارک زیر برای ایرانسل، به این نشانی ایمیل کنند.
 
۱. تصویر واضح مجوز رسمی و آگهی ثبت تشکّل  
 
۲.تکمیل نامۀ معرفی با مهر و امضای آن توسط مقام مسؤول – برای دریافت فایل، اینجا کلیک کنید
 
۳.فهرست اسامی و کد ملی – برای دریافت فایل، اینجا کلیک کنید
 
ایرانسل امیدوار است که با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد، بتواند قدم‌های بیشتری در خدمت‌رسانی به اقشار توان‌یاب جامعه ارائه دهد.
 
با احترام
 
معاونت ارتباط با مشتریان
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.