تلفن همراه

گوشی

November 25, 2020
14:29 چهارشنبه، 5ام آذرماه 1399
کد خبر: 118447

سامسونگ از گلکسی A12 و گلکسی A02S رونمایی کرد

 
 
سامسونگ ساعاتی پیش دو گوشی جدید به نام‌های گلکسی A12 و گلکسی A02S را به خانواده کهکشانی‌های خود اضافه کرد.
 
این دو گوشی ارزان‌قیمت میتوانند گزینه‌های خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشند که به دنبال پرداخت هزینه‌ کمتری برای کار با یک گوشی مدرن هستند. و اما در خصوص مشخصات این دو مدل باید گفت که گلکسی A12 به نسل جدیدی از گلکسی A11 مسوب میشود به نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس با دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز شده یک پردازنده هست هسته‌ای نیز بار پردازشی دستگاه را به دوش میکشد.
 
در قسمت کناری بدنه، شاهد به‌کارگیری حسگر اثر انگشت هستیم و در قسمت پشتی بدنه نیز چهار دوربین مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 2 مگاپیمسلی ماکرو و عمق به چیدمانی مربعی‌شکل در کنار هم قرار گرفته است.
 
این دوربین همچنین به یک باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی میکند. به گفته سامسونگ، کاربران میتوانند این گوشی را در سه نسخه مجهز به رم‌های 3، 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64  و 128 گیگابایتی خریداری کنند. البته امکان ارتقای حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز برای کاربران فراهم شده است.
 
طبق اعلام سامسونگ، گلکسی A12 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز و از ماه ژانویه 2021 عرضه خواهد شد. قیمت مدل 64 گیگابایتی این گوشی برابر با 179 یورو اعلام شده است.
 
مدل دوم یعنی گلکسی A02S اما از مشخصات نسبتا ضعیف‌تری بهره میبرد. اگرچه از همان نمایشگر در این گوشی استفاده شده اما تنها در یک نسخه آن هم مجهز به رم 3  و حافظه 32 گیگابایتی قابل خرید خواهد بود. با این حال، کاربران میتوانند از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این فضا را تا یک ترابایت ارتقا دهند.
 
در قسمت جلویی دستگاه، از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده و در قسمت پشتی نیز سیستم دوربین سه گانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق مشاهده میشوند. ظرفیت باتری این گوشی نیز برابر با 5000 میلی‌آمپر با سرعت شارژ 15 وات عنوان شده است.
 
گلکسی A02S در رنگ‌های مشکی و سفید و از ماه فوریه 2021 به دست خریداران خواهد شد. قیمت این مدل حدود 150 یورو تعیین شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.