اپراتورها

تلفن همراه

November 26, 2020
17:52 پنجشنبه، 6ام آذرماه 1399
کد خبر: 118485

عرضه خدمات پیشخوان دولت در اپلیکیشن ایوا

محمدعلی محمودزاده به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت پرداخت الکترونیک سداد و شرکت آی تی ‌ساز"اپراتور پیشخوان دولت" از ارایه سرویس های مورد نیاز مشتریان در خصوص خدمات پیشخوان دولت بر روی بستر مجازی و از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، مدیرعامل این شرکت در حاشیه این تفاهم‌نامه همکاری با اشاره به رونمایی از شعبه مجازی بانک ملی در در مردادماه‌ سال‌جاری گفت: در تلاش هستیم با پشتوانه بانک ملی، شعبه‌ای تمام الکترونیک با تمام قابلیت های لازم برای ارائه سرویس‌های بانکی مورد نیاز مشتریان به صورت کاملا غیر حضوری و تنها از طریق اپلیکیشن ایوا را ایجاد و خدمات و سرویس‌های آن را توسعه دهیم.
 
محمودزاده افزود: ارایه خدمات پیشخوان دولت از جمله برنامه‌های توسعه‌ای در اپلیکیشن ایوا است که همراستا با سیاست‌های دولت الکترونیک در حرکت است.
 
وی رونمایی از 40 خدمت از سرویس‌های مورد نیاز در دفاتر پیشخوان دولت از طریق اپلیکیشن ایوا را از جمله اقدامات ارزشمند در مسیر تحول دیجیتال و دولت الکترونیک دانست و گفت: ارایه این خدمات در دوران شیوع کرونا دستاوردی مهم برای ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان به صورت غیر حضوری است.
 
محمودزاده در ادامه گفت: پیشخوان هوشمند یا پیشخوان مجازی که بر اثر تعامل فی ما بین شرکت پرداخت الکترونیک سداد و شرکت آی تی ساز به عنوان اپراتور پیشخوان دولت اتفاق افتاده، طبیعتا با محوریت کل دفاتر پیشخوان است و تمام سرویس‌هایی که در این بستر مشترک ارائه خواهد شد از طریق تمام دفاتر پیشخوان دولت قابل عرضه و ارائه به عموم خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: اولین سرویسی که در حوزه خدمات پیشخوان دولت اتفاق افتاده است، امکان استعلام مدارک تحصیلی آموزش عالی است و خوشبختانه با همکاری مشترک اکنون این سرویس در بستر اپلیکیشن ایوا ایجاد شده است.
 
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن اشاره به سرویس نشان بانک به عنوان شعبه مجازی بانک ملی ایران که روی بستر اپلیکیشن ایول ارائه می‌شود، گفت: خوشبخانه مصادف با ولادت پیامبر نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نسخه جدید آن هم منتشر و در اختیار عموم قرار گرفته است.
 
محمودزاده با بیان اینکه اکنون 23 سرویس در نسخه نشان بانک به ارائه خدمات به عموم مردم می پردازند، تشریح کرد: این سرویس ها را تا حدود یک‌ماه دیگر به40 سرویس جدید خواهیم رساند و تقریبا تمام سرویس‌های مد نظر مشتریان از جمله افتتاح حساب، درخواست صدورانواع کارت، صدور دسته چک و حتی اعطای تسهیلات نیز از طریق این بستر ممکن خواهد بود.
 
وی همچنین افزود: برای اولین بار امکان صدور کارت‌های اعتباری الکترونیکی را پیش بینی کرده‌ایم که در حال حاضر در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ قابل استفاده است و محدود به این فروشگاه‌ها نخواهد بود و تمام مراکز عرضه از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای کل کشور می‌توانند به زودی مشمول ارائه این خدمات و سرویس به عموم مردم باشند.
 
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پایان با بیان اینکه قرار است امکان احراز هویت بر پایه هوش مصنوعی در بستر پیشخوان هوشمند و در بستر اپلیکیشن ایوا صورت بگیرد،گفت: تمام خدمات و سرویس‌هایی مربوط به احراز هویت حضوری و امضای فیزیکی با استفاده از این سرویس هم در مراجعات حضوری و هم در استفاده از محیط های مجازی تسهیل خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.