تلفن همراه

گجت

November 27, 2020
13:33 جمعه، 7ام آذرماه 1399
کد خبر: 118508

تغییر در طراحی اپل واچ و مک‌های جدید اپل در سال 2021

 
 
مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته دنیای فناوری و محصولات اپل اخیرا مدعی شد که اپل در سال 2021، تغییراتی را در طراحی برخی از محصولات خود از قبیل اپل واچ و رایانه‌های مک اعمال خواهد کرد.
 
به گفته وی، نسل جدید مک بوک‌ها و اپل واچ اپل در نیمه دوم سال آینده میلادی رونمایی خواهند شد و احتمالا عرضه ایرپاد 3 نیز به ماه آوریل یا ژوئن موکول خواهد شد. همچنین در پیش‌بینی این تحلیلگر آمده که اپل در سال آینده دو نسخه اپل واچ را روانه بازار خواهد کرد.
 
کو معتقد است که اپل واچ‌های جدید با تمرکز روی قابلیت‌های مدیریت سلامتی و با طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های سال‌های قبل عرضه خواهند شد. همچنین برای آیپد ایر جدید سال 2021 نیز پشتیبانی از فناوری 5G پیش‌بینی شده و گفته می‌شود که به نمایشگر مینی LED مجهز خواهد بود.
 
اگرچه این اطلاعات در حد پیش‌بینی هستند و هنوز واکنشی را نیز از سوی اپل برای تایید و یا رد آن‌ها شاهد نبودیم، اما سابقه مینگ-چی کو و پیش‌بینی‌های درست وی از اطلاعات مربوط به محصولات اپل نشان می‌دهد که باید احتمال بیشتری را به تحقق یافتن این شنیده‌ها اختصاص دهیم.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.