اپراتورها

تلفن همراه

November 27, 2020
21:46 جمعه، 7ام آذرماه 1399
کد خبر: 118511

اینترنت پرسرعت به ۳۰ روستای رودان رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان از رسیدن اینترنت پرسرعت به ۳۰ روستای شهرستان رودان خبر داد و گفت: ۳۵ روستا در اولویت هستند و یک سایت جدید در مسافرآباد رودخانه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
امیر یگانه عصر امروز در گفت‌وگو با فارس در رودان با بیان اینکه طی سال جاری اینترنت در روستاهای بخش جغین و روستاهای برنطین، حسین آباد، پشته گیش و باغ شاه به 3g و 4g ارتقا یافته است، اظهار داشت: پیش از این نیز روستاهای سید سلطان محمد، فاریاب رودخانه بر، کمیز، سرجوئیه، منبع آب زیارتعلی، وزیری، خیرآباد، اسلام آباد و ماشنگی در شهرستان رودان از اینترنت 3g و 4g بهره‌مند شده بودند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان تصریح کرد: توسعه خدمات در حوزه مخابرات و خطوط ارتباطی در سطح شهرها و روستاها اولویت اول شرکت مخابرات هرمزگان است.
 
وی در ادامه از توسعه ۷۰۰ کلیومتری شبکه فیبر نوری در استان طی شش ماه اول سال جاری خبر داد و افزود: هم‌اکنون نیز ۲۵۰ کیلومتر دیگر با پیگیری استاندار هرمزگان و مساعدت وزیر ارتباطات در دستور کار قرار دارد.
 
این مسؤول از راه‌اندازی خط فیبر نوری در بخش‌های رودخانه و بیکاه خبر داد و خواستار همکاری بخشداری‌ها، شهرداری و دهیاری‌ها به جهت تسریع و تسهیل در تحقق این خدمت‌رسانی به مردم شد.
 
یگانه خواستار بهسازی تجهیزات برق برای حفاظت بهتر از باتری‌های سایت‌های تلفن همراه شد و بر لزوم پیگیری این موضوع در شهرستان رودان تاکید کرد.
 
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان گفت: قطعا تیم فنی و طراحی شرکت مخابرات هرمزگان تمام این موارد را مورد بررسی و کارشناسی قرار خواهند داد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان، حفاری‌های شرکت گاز در رودان را چالش اصلی مخابرات به‌واسطه ایجاد اختلال و خرابی فراوان خصوط مشترکین دانست و عنوان داشت: با هماهنگی‌ها انجام شده این موضوع کاهش یافته اما آسیب هم‌چنان ادامه دارد.
 
یگانه با بیان اینکه ۶۵۰ نقطه روستایی برای ارتقاء اینترنت در دستور کار بوده و هم اکنون به ۲۵۰ نقطه رسیده است، گفت: این فرآیند با جدیت با انجام هماهنگی با وزراتخانه ادامه دارد و در شهرستان رودان نیز مناطقی همچون ایست و بازرسی فاریاب، روستاهای باجانی، باغ نرگس، بجگوییه، پالور، پشتکوه آبدان، چاه ابراهیم، چاه سیف‌الله، چاه نوری، خودروگان چیل بنان، خیرآباد، درمکو، دره حاجی، دشت صفا، دلوابان، رستم آباد، رگاب، زرد شمع، زمینان، سرکهنان، سیزه، کریم آباد، کم جمال،کهنوشتری، مسافرآباد، ناصرآباد، نظرآباد قلعه، قلندری و محله بند ملا  در شهر رودان در اولویت اجرای ارتقای پوشش اینترنت قرار دارند.
 
وی از راه‌اندازی سایت اینترنت پرسرعت در مسافرآباد بخش رودخانه طی دو هفته آینده نیز خبر داد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان در پایان بر لزوم همیاری شهرداری‌ها در رودان برای اصلاح و ارتقای تلفن ثابت تاکید کرد و گفت: قطعا برای بهره‌مندی تمامی متقاضیان از تلفن ثابت باید یک همکاری مثبت شکل گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.