اپراتورها

تلفن همراه

December 2, 2020
14:41 چهارشنبه، 12ام آذرماه 1399
کد خبر: 118684

پتانسیل گسترده بخش تجاری، می تواند عامل اصلی افزایش درآمدزایی باشد

نشست ویدئو کنفرانسی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با موضوع بررسی عملکرد حوزه تجاری ،با حضور مدیر عامل، حوزه معاونت تجاری ، معاونت راهبرد،مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل و مدیران و معاونین تجاری مناطق مخابراتی در ساعت 18/30 سه شنبه 11 آذر برگزار شد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, در راستای کنترل و پیگیری برنامه های شرکت, جلسه ویدیوکنفرانسی با موضوعیت حوزه تجاری، شب گذشته با دستورکار بررسی عملکرد حوزه تجاری، بارگذاری اطلاعات سیار، هوشنمدسازی مدارس، سی ار ام تجاری،و گزارش عملکرد ۶ماهه باند پهن برگزار شد.
 
صدری با تاکید بر اهمیت حوزه تجاری در حفط منافع ذی نفعان و نقش تعیین کننده در این مهم افزود: حوزه تجاری به عنوان مهم ترین بخش کسب کارو رسیدن به اهداف درامدی شرکت است و میتواند مهم ترین نقش را در حفظ مناقع ذینفعان داشته باشد.
 
وی با تاکید بر اهمیت حوزه تجاری خلاق و نوآور افزود: استفاده حداکثری از توان بخش تجاری شرکت منجر به دگرگونی گسترده در درآمدزایی شرکت و بزرگتر شدن سهم بازار مجموعه مخابرات ایران در فضای رو به گسترش بازار ICT کشور خواهد شد.
 
در ادامه نشست ویدئو کنفرانسی، پایش شاخص های کمی و کیفی در بخش های تجاری و بررسی گزارش 6 ماهه باند پهن، شاخص های مرتبط با عملکرد معاونت تجاری در حوزه خدمات دیتا اعم از باند پهن و خدمات دیتای تجاری مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از همکاران ستاد و مناطق بر لزوم تعیین اهداف کلان تر به منظور حرکت در جهت توسعه خدمات دیتا تاکید کرد.
 
همچنین در ابتدای این جلسه ، خانم مهدیه، معاون تجاری شرکت ضمن ارایه گزارش شش ماهه حوزه تجاری، بر افزایش درآمد باند پهن در این مدت و روند رو به رشد افزایش مشتریان در بخش های مختلف این حوزه تاکید کرد و افزود: با انجام این فعالیت ها، به دنبال رسیدن به راهکارهای عملی در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید در بخش های مختلف حوزه تجاری اعم از خانگی و تجاری هستیم
 
شایان ذکر است در این نشست، یافته ها و مباحث تخصصی در زمینه خدمات باند پهن، شاخص‌های مربوط به تغییرات تعداد مشتریان خدمات باند پهن بر بستر کلیه تکنولوژی های ADSL، VDSL و FTTH از ابتدای سال 99 تا پایان آبان ماه و مقایسه آن با تعداد مشتریان دیگر فعالین بازار، تغییرات درآمد ماهانه حاصل از خدمات باند پهن و سهم بازار مناطق در حوزه خدمات باند پهن ثابت کابلی و تغییرات آن نسبت به ابتدای سال، ارائه و تبادل نظر شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.