تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 10, 2020
12:33 پنجشنبه، 20ام آذرماه 1399
کد خبر: 118960

پست سمنان بازاریابی محصولات کسب‌وکارهای خانگی را ساماندهی می‌کند

رئیس اداره بازاریابی و سرویس‌های نوین پستی اداره کل پست استان سمنان گفت: توسعه کسب و کارهای کوچک خانگی و بازاریابی و فروش محصولات آن‌ها با حمایت شرکت ملی پست و همکاری شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک اتفاق می‌افتد.
 
 تفاهم نامه‌ای به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی بین اداره کل پست استان سمنان و فروشگاه اینترنتی شهر عصر چهارشنبه با حضور عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران امضا 
 
رئیس اداره بازاریابی و سرویس‌های نوین پستی اداره کل پست استان سمنان عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:  ساماندهی فروش محصولات صاحبان کسب و کارهای خانگی، نیازمند یک سامانه متمرکز به جای بستر شبکه‌های اجتماعی است.
 
طیبه یحیایی ادامه داد: به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک خانگی و حمایت از فروش محصولات آن‌ها، با همکاری شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک بازاریابی این محصولات انجام می‌شود.
 
وی افزود: صاحبان کسب و کارهای کوچک با حمایت شرکت ملی پست با شرکت‌های نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک ارتباط می‌گیرند که محصولاتشان دیده شود و بتوانند در کل کشور خریدارهای خود را جذب کنند.
 
یحیایی بیان کرد: در این خرید و فروش نیاز به زیرساخت‌هایی برای دریافت سفارش، پرداخت هزینه، ثبت و دریافت بارکد و وارد شدن بسته به چرخه پستی است که این زیرساخت‌های مورد نیاز را شرکت پست در اختیار آنان قرار می‌دهد.
 
رئیس اداره بازاریابی و سرویس‌های نوین پستی اداره کل پست استان سمنان گفت: مشاوره و آموزش بازاریابی و مدیریت فروش از دیگر خدمات شرکت پست به صاحبان مشاغل خانگی است.
 
تفاهم نامه‌ای به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی بین اداره کل پست استان سمنان و فروشگاه اینترنتی شهر با حضور عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران امضا شد.
 
موضوع این تفاهم نامه، شناسایی و ارزیابی شرکتهای نوپا در حوزه کسب و کار الکترونیک با شرایط مورد نظر شرکت ملی پست و همچنین نظارت و پایش عملکرد آنها مطابق با اهداف ترسیم شده شرکت ملی پست و در صورت نیاز ارائه آموزش‌های مورد نظر آنها و بازاریابی در جهت فروش محصولات آنان در کل کشور با استفاده از زیرساخت های شرکت ملی پست است.
 
فریبا مرادی عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران امروز برای بازدید، حضور در نشست شورای اداری پست استان و امضای این تفاهم نامه به سمنان سفر کرد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.