تلفن همراه

گوشی

December 11, 2020
14:14 جمعه، 21ام آذرماه 1399
کد خبر: 118985

گوگل، اپو، ویوو و شیائومی سال آینده از گوشی‌های تاشو رونمایی خواهند کرد

 
 
۲۰۲۱ سالی رویایی برای گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد بود و طی آن بیش از ده گوشی تاشو معرفی می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در شش ماهه دوم سال و توسط شرکت‌های اوپو، ویو، شیائومی و گوگل عرضه خواهد شد.
 
«راس یانگ» بنیانگذار موسسه تحقیقاتی «DisplaySearch» در توییتر خود مدعی شده از نیمه دوم 2021 به بعد شرکت‌های مختلف، گوشی‌های هوشمند تاشو متعددی به بازار عرضه می‌کنند. به گفته وی، سامسونگ با سه مدل گوشی تاشو، اپو، ویوو و شیائومی با 4 مدل و گوگل با یک مدل گوشی تاشو، شش ماهه دوم سال آینده میلادی را پربار خواهند کرد.
 
راس یانگ در توییت دیگری در همین رابطه اعلام کرد که احتمالا سامسونگ به جای رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد لایت احتمالا گلکسی زد فلیپ لایت را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه خواهد کرد.
 
 
راس یانگ در حالی در مورد گوشی تاشو سامسونگ اظهارنظر می‌کند که هفته گذشته در گزارش جدیدی گفته شده بود سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 حداقل از دو گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد. همچنین به این موضوع اشاره شده بود که کره‌ای‌ها در سه ماهه اول با یک گوشی تاشو مقرون به صرفه به نام گلکسی زد فولد لایت در بازار ظاهر خواهند شد.
 
با نگاهی به اسامی شرکت‌هایی که راس یانگ به نام آنها اشاره کرده است، می‌بینیم که نام برند‌های چینی به چشم می‌آید. ظاهرا شرکت‌های اوپو، ویوو وشیائومی قرار است تا پایان سال آینده میلادی چهار مدل گوشی تاشو به بازار عرضه کنند.
 
در حالیکه یانگ از اصطلاح «گوشی‌های تاشو» در توییت خود استفاده می‌کند؛ اما این سوال پیش می‌آید که آیا ممکن است در این فهرست شاهد رونمایی از گوشی‌های رول شدنی مانند طرح مفهومی گوشی رول‌شونده اوپو به نام «Oppo X 2021»  یا «اوپو ایکس 2021» باشیم؟
 
با وجود یکه در این گزارش اشاره‌ای به نام اپل نشده است، اوایل مهرماه گفته شد که اپل نیز در حال توسعه آیفون تاشو است که احتمالا طراحی آن ترکیبی از گلکسی زد فلیپ و سرفیس Duo را به نمایش خواهد گذاشت. هرچند در برخی گزارش‌های دیگر گفته شده بود که اپل تابستان سال 2022 از آیفون تاشو رونمایی می‌کند
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.