سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 12, 2020
11:03 شنبه، 22ام آذرماه 1399
کد خبر: 118989

ارائه نرم‌افزارهای تخصصی در حوزه تبلیغات، بازاریابی و تلویزیون اینترنتی

 
 
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان نرم افزارهای اختصاصی برای تبلیغات و نشر دیجیتال، تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه کردند.
 
 احمدعلی فرهودی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان فعالیت این شرکت را در حوزه تبلیغات و نشر دیجیتال دانست و گفت: برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال مهم‌ترین اولویت کاری ما است تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده‌ تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش‌تعیین‌شده خود حرکت کنند.
 
وی افزود: این خدمات از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه تبلیغات نمایشی، بازاریابی و تلویزیون‌های اینترنتی ارائه می‌شود.
 
فرهودی ادامه داد: مجموعه ما همچنین با هدف پاسخگویی به نیاز روزافزون کاربران به محتوای ویدئویی باکیفیت و در دسترس، مجموعه‌ای از برترین عناوین فیلم و سریال را بر بستر این نرم‌افزار ارائه می‌کند. ما می‌کوشیم تا در کنار سرگرم کردن مخاطبان، جریان درآمدی خوبی برای فیلم‌سازان ایجاد کنیم. به همین دلیل در این زمینه هم خدمات تجمیع محتوای ویدئویی و ارائه زیرساخت ارائه می‌دهیم.
 
مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان «نشر دیجیتال بازی» را یکی دیگر از خدمات این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: ورود به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی از دیگر اقدامات ما است و ما هم اکنون امکان ارائه خدماتی متنوع در زمینه بینایی ماشین، جستجوی تصویری و مشابه‌یابی و برچسب‌زنی داده به کسب‌وکارها را هم فراهم کرده‌ایم.
 
وی گفت: در خدمات جستجوی تصویری و مشابه‌یابی، کاربران با کمک روش‌های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانند تصویر آن محصول را براساس ویژگی‌های ظاهری جستجو و کالاهای مشابه را پیدا کنند.
 
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، فرهودی همچنین بیان کرد: در زمینه خدمات بینایی ماشین، مواردی مانند دسته‌بندی عکس، تشخیص اشیای داخل عکس، تشخیص نوع چهره، تشخیص نوع لباس و غیره قابل ارائه است. برچسب‌زنی داده نیز از دیگر خدماتی است که نیروهای آموزش دیده ما، داده‌های تصویری را با کیفیت بسیار خوبی برچسب می‌زنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.