اپراتورها

تلفن همراه

December 14, 2020
10:48 دوشنبه، 24ام آذرماه 1399
کد خبر: 119057

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور
 
 
مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سراسر کشور و کاهش هزینه ها، با تلاش های انجام شده، تمام پرتال های مخابرات مناطق تحت دامنه  tci.ir  و به عنوان بخشی از این پرتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،سلطانی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir  ، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سراسر کشور قرار دارد و  با تجمیع ارایه خدمات در  پرتال اصلی شرکت مخابرات، پرتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.
 
وی افزود: به عنوان مثال پرتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir  در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز ، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پرتال منطقه فراهم است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همچنین به منظور دسترسی راحت تر، فهرست تمام پرتال های مناطق در صفحه اصلی پرتال شرکت مخابرات ایران در بخش پرتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پرتال ها مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.
 
سلطانی در ادامه تصریح کرد: با رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و سرویس های ارایه شده در پرتال های استانی به پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سراسر کشور می توانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir  و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خود را در تمام بخش ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.