تلفن همراه

گوشی

December 14, 2020
16:05 دوشنبه، 24ام آذرماه 1399
کد خبر: 119081

احتمال رونمایی سامسونگ از چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱

 
یک خبرگزاری کره‌ای در گزارش جدید خود مدعی شد سامسونگ چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند که با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه سه موبایل تاشو توسط این شرکت در تضاد است.
 
حدوداً یک هفته قبل گزارش شد که سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۲۱ از سه موبایل تاشوی جدید رونمایی می‌کند. خبرگزاری کره‌ای ET News اما در گزارش جدید خود از برنامه‌های سامسونگ برای عرضه ۴ موبایل تاشو در سال آینده میلادی خبر می‌دهد.
 
خبرگزاری یاد شده اشاره می‌کند که این چهار موبایل تاشو، دو مدل گلکسی زد فولد ۳ و دو مدل گلکسی زد فلیپ ۲ هستند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. در ادامه گزارش به تفاوت‌های اصلی بین این چهار مدل اشاره‌ای نشده، اما گفته شده که دو مدل گلکسی زد فلیپ ۲ «عملکرد و قابلیت‌های متفاوتی خواهند داشت.»
 
 
البته نباید انتظار رونمایی از موبایل‌های تاشوی جدید سامسونگ را در آینده نزدیک داشت، چرا که به گفته خبرگزاری مورد بحث هر چهار گوشی «فقط» برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ تدارک دیده شده‌اند، بنابراین احتمال عرضه آنها همزمان با عرضه سری گلکسی S21 کم است.
 
گزارش این خبرگزاری با گزارش‌های قبلی که از عرضه ۳ موبایل تاشو در سال آینده میلادی خبر می‌دادند، در تضاد است. شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند از عرضه گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فولد لایت و گلکسی زد فلیپ ۲ در سال آینده خبر می‌دهند.
 
در ادامه گزارش آمده که سامسونگ در حال ساخت یک موبایل رول شونده نیز است، اما جایی در برنامه‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ ندارد. آنطور که در گزارش آمده طراحی این موبایل به گونه‌ای است که نمایشگرش به سمت بالا باز می‌شود و از این لحاظ با موبایل مفهومی اوپو X 2021 تفاوت خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.