تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 18, 2020
12:52 جمعه، 28ام آذرماه 1399
کد خبر: 119212

مجازی پرو کنید

 
 
یکی از مشکلات و دردسرهای خرید لباس به صورت آنلاین، پس فرستادن جنس خریداری شده به دلیل اندازه نبودن لباس است.
 
بخش مد فروشگاه آمازون برای حل این مشکل، سرویس جدیدی را به نام «Made for You» (برای شما ساخته شده) راه اندازی کرده است که مشتریان می توانند پیش از خرید، تی شرت یا لباسی که قصد خرید آن را دارند، به طور مجازی پرو کنند.
 
به نقل از دیلی میل، شما می توانید از طریق این سیستم، نوع پارچه، اندازه دور گردن، اندازه آستین ها، اندازه بودن و رنگ لباس را انتخاب کنید و حتی مارکی به اسم خودتان برای لباس ایجاد کنید. مهم ترین قابلیت این سیستم این است که یک مانکن مجازی که از سلفی تمام قدی که خودتان روی برنامه بارگذاری کرده اید، برای شما نمایش داده می شود و لباس سفارشی شما سپس روی این مانکن نمایش داده می شود و شما به راحتی می توانید آن لباس را پرو کنید و از اندازه بودن آن پیش از خرید مطمئن شوید.
 
لباس هایی که از طریق این سیستم جدید در آمازون به فروش می رسند 25 دلار قیمت گذاری شده و تولید آنها 5 روز زمان می برد. برند «Made for You» که هم در سایت آمازون و هم در اینترنت قابل دسترس است، به خریداران این امکان را می دهد که بین پیراهن های 100 درصد نخی با جنس سبک پارچه، نوع کشی و الاستین یکی را انتخاب کنند.
 
 خریداران حتی می توانند می تواند نوع یقه هفت یا گرد؛ آستین بلند یا کوتا؛ قد کوتاه یا بلند لباس را هم انتخاب کنند. تمام لباس هایی که از طریق این سیستم قابل خریدند در 8 رنگ سفید ابری، سیاه، قرمز جگری، آبی، مرجانی ملایم، فیروزه ای، خاکستری و سبز جنگلی قابل سفارش است.
مشتریان برای پرو دقیق لباس در این سیستم می توانند دو عکس سلفی از روبرو و از نیمرخ روی نرم افزار بارگذاری کنند. آمازون اعلام کرده است که عکس های فرستاده شده از طریق مشتریان بلافاصله بعد از تعیین سایز مشتریان از نرم افزار حذف می شوند و از نظر امنیتی مسئله ای رخ نمی دهد.
 
در حال حاضر این سیستم تنها محدود به سفارش تی شرت از این طریق است اما آمازون قول داده است که در آینده سبک ها و گزینه های بیشتری را هم برای مشتریان آماده کنند.
 
این فناوری به کار رفته در آمازون نه تنها BMI فرد را نشان می دهد، بلکه به آنها نشان می دهد که با کمی کاهش وزن چه ظاهری پیدا می کنند. همچنین این فناوری قادر است با تحلیل نوع گفتار مشتری، احساسات او را تشخیص دهد، خواب او را از طریق ضربان قلب کنترل کرده و فعالیت را براساس شدت و مدت حرکت ردیابی کند.  
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.