اپلیکیشن

تلفن همراه

December 19, 2020
11:31 شنبه، 29ام آذرماه 1399
کد خبر: 119232

با اعلام خبر گزارشگری فردوسی پور، مخاطبین اینستاگرام AFC به ۱.۵ میلیون رسید

 
 
دیروز AFC از گزارشگری عادل فردوسی پور برای فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر داد. همین خبر کافی بود تا فالورهای پیج فارسی اینستاگرام AFC در مدت کوتاهی از ۳۰۰ هزار به ۱.۵ میلیون برسد.
 
عادل فردوسی پور، مجری و برنامه‌ساز باتجربه از مدت‌ها قبل به عنوان گزارشگر مسابقات فوتبال در تلویزیون حضور ندارد و مسابقه‌ای با صدایش گزارش نشده. حالا فردوسی پور به دعوت «کنفدراسیون فوتبال آسیا» (AFC) برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که میان پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار می‌شود، به دوحه، پایتخت قطر سفر کرده است.

حضور یکی از تیم‌های ایرانی در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، این بازی را در مرکز توجه بسیاری از مردم ایران قرار داده و حالا گزارشگری عادل فردوسی پور باعث شده که افراد برای مشاهده این بازی به سراغ صفحه رسمی AFC در اینستاگرام بروند.
 
صفحه فارسی اینستاگرام AFC‌ تا پیش از اعلام خبر گزارشگری فردوسی پور نزدیک به ۳۰۰ هزار فالور داشت، اما حالا تعداد فالورهای این پیج از ۱.۵ میلیون مخاطب عبور کرده. ضمنا در حالی تعداد فالورهای صفحه فارسی اینستاگرام AFC به ۱.۵ میلیون رسیده که پیج اصلی اینستاگرام AFC نزدیک به ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد.
 
 
صفحه اصلی AFC در اینستاگرام ۱.۲ میلیون مخاطب دارد اما حالا صفحه فارسی زبان AFC که دیروز صبح حدود ۳۰۰ هزار مخاطب داشت، به ۱.۵ میلیون مخاطب رسیده است.
فردوسی پور که زمانی مجری پربیننده‌ترین برنامه‌ صداوسیما یعنی «نود» بود، پس از حذف این برنامه به عنوان تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» و همچنین گویندگی چند برنامه کوتاه دیگر در شبکه ورزش فعالیت می‌کند. همین موارد باعث شده بسیاری از مردم نسبت به خبر گزارشگری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دهند و به یکی از فالورهای صفحه رسمی AFC‌ در اینستاگرام تبدیل شوند.
 
با توجه به اینکه گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت لایو از این صفحه پخش می‌شود، بسیاری اعتقاد دارند که احتمال شکسته شدن رکورد لایو در اینستاگرام هم وجود دارد.در حال حاضر رکورد لایو اینستاگرام در اختیار «آجون ایلیجالی» با ۳ میلیون بیننده است. با توجه به افزایش چشمگیر مخاطبان صفحه فارسی AFC که انتظار می‌رود تا زمان برگزاری مسابقه هم افزایش پیدا کند، و اینکه تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامی پرسپولیس نزدیک به ۵ میلیون نفر است، شاید رکورد تعداد بینندگان لایو اینستاگرام شکسته شود.
 
باید منتظر ماند و دید محبوبیت عادل فردوسی پور و گزارشگری یک بازی حساس با صدای او می‌تواند باعث رکوردشکنی در اینستاگرام شود یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.