اپراتورها

تلفن همراه

December 19, 2020
15:23 شنبه، 29ام آذرماه 1399
کد خبر: 119253

خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری استفاده نمایند.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و با عنایت به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مخابرات مانند 2000، 20117، 2020، 118، 2021، 2010 و سایر امکانات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری نمایند.
 
شایان ذکر است سامانه 2000 جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه 20117 جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه 2010 جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه 118 جهت اطلاعات تلفنی، 2021 واحد ارتباطات مردمی و سامانه 2020 جهت فروش و پشتیبانی و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان می باشد.
 
همچنین شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض پایان دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر 2000 می توانند "ستاره 2020 مربع" را از طریق تلفن همراه شماره گیری نموده و یا به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir  قسمت "مخابرات من" مراجعه نمایند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.