اپراتورها

تلفن همراه

December 19, 2020
15:24 شنبه، 29ام آذرماه 1399
کد خبر: 119254

۴۵۰ مورد خرابی تجهیزات مخابراتی تهران از طریق سامانه نظارت مردمی برطرف شد

سامانه نظارت مردمی اداره کل روابط عمومی مخابرات تهران با هدف رفع خرابی تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر و با مشارکت شهروندان تهرانی و همکاری خوب مناطق و مراکز مخابراتی، ۴۵۰ مورد از خرابی تجهیزات منصوبه در سطح شهر را اصلاح، بازسازی و بهبود بخشید.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با راه اندازی سامانه نظارت مردمی و اطلاع رسانی گسترده، از شهروندان تهرانی خواسته شد تا تصاویر خرابی و نشانی محل نصب پست ها، کافوها، سیم کشی های مخدوش شده، دستگاه تلفن همگانی و غیره را  از طریق هر یک از شبکه‌های اجتماعی مجاز، به شماره تلفن 09905413056 ارسال نمایند.
 
گفتنی است پس از دریافت اطلاعات و تصاویر مربوطه، کارشناسان اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از طریق سامانه نظارت مردمی، مستندات حاصل شده را به مراکز مخابراتی مربوطه ارجاع داده و پس از رفع مشکل و اصلاحات انجام گرفته شده، تصاویر جدید تجهیزات از سوی مراکز مخابراتی به این سامانه ارسال می شود.
 
شایان ذکر است اطلاع رسانی به شهروندان و اطمینان بخشی از رفع خرابی اعلام شده با ارسال تصاویر تجهیزات اصلاح  شده،  انجام  می گیرد که اطمینان، اعتماد و رضایت، خرسندی و تقدیر شهروندان تهرانی از مخابرات منطقه تهران را به ارمغان می آورد.
 
لازم به ذکر است سامانه نظارت مردمی اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، علاوه بر دریافت تصاویر ارسالی شهروندان، بیش از ۵۰۰ پیامک نیز دریافت کرد که براساس موضوعات مطرح شده توسط مشترکین، ضمن ارایه راهنمایی های لازم، به بخش های مرتبط از جمله سامانه 20117 رفع خرابی تلفن، 2020 پشتیبانی اینترنت پرسرعت و در صورت نارضایتی مشترک، به سامانه ارتباط مردمی 2021  ارجاع می شود، تا نسبت به رسیدگی و حل مشکلات مطرح شده توسط شهروندان اقدام شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.